השליט החדש: פוגצ'אר הבטיח זכייה שנייה ברציפות בטור דה פראנס

טאדיי פוגצ'אר | THOMAS SAMSON/AFP via Getty Images

הסלובני אמנם סיים שמיני בקטע נגד השעון, אך הוא שמר על החולצה הצהובה לקראת הקטע החגיגי בפריז. ואן ארט ניצח את הקטע ה-20, גולדשטיין הישראלי היה הנהג המהיר ביותר מסטארט-אפ ניישן בקטע בסנט אמיליון

(גודל טקסט)

יש שליט חדש בעולם האופניים: הרוכב הסלובני, טאדיי פוגצ'אר, הבטיח הערב (שבת) את זכייתו השנייה ברציפות במרוץ האופניים היוקרתי בעולם בסיומו של הקטע ה-20. בכך, הרוכב בן ה-22 מקבוצת UAE הופך לראשון מאז כריס פרום שזוכה פעמיים ברציפות בתואר, ומחר הוא יחגוג את ניצחונו בשאנז אליזה שבפריז עם החולצה הצהובה.

הרוכב הבלגי, ואוט ואן ארט, ניצח את הקטע ה-20 שהיה נגד השעון בסנט אמיליון כשקבע את הזמן המהיר ביותר – 35:53 דקות – במקטע שאורכו היה 30.8 ק"מ. אחריו סיימו צמד הדנים, קספר אסגרין ויונס וינגגור, בעוד פוגצ'אר סיים שמיני. עומר גולדשטיין הישראלי, מקבוצה סטארט-אפ ניישן, היה הנהג המהיר ביותר מקבוצתו אחרי שסיים את הקטע בזמן של 39:54 – הנהג ה-61 במהירותו.

וינגגור, שכאמור סיים שלישי בקטע ה-20, נמצא במקום השני בדירוג הכללי אחרי פוגצ'אר, בעוד את הטופ 3 משלים ריצ'רד קרפאס מאקוודור. במקום הרביעי נמצא בן אוקונור האוסטרלי, בעוד וילקו קלרדמן ההולנדי מדורג חמישי. גולדשטיין מדורג במקום ה-124 בדירוג הכללי, בעוד הנציג הבכיר ביותר של הקבוצה הוא דן מרטין האירי שמדורג במקום ה-41. מבין 23 קבוצות, סטארט-אפ ניישן ניצבת במקום ה-19.

טאדיי פוגצ'אר | PHILIPPE LOPEZ/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי