"לקאנלו אלברס יש סיכויים גבוהים לנצח את גולובקין"

גנדי גולובקין (מימין) וקאנלו אלברס (משמאל)
גנדי גולובקין (מימין) וקאנלו אלברס (משמאל) | צילום : GettyImages

אלוף העולם לשעבר בחמש קטגוריות משקל שונות, תומאס הירנס, סיפק את דעותיו לקראת הקרב המדובר: "זהו קרב שאנשים ידברו עליו המון זמן. גולבקין לא מתרחק מחבטות וקאנלו צריך לנצל את זה"

(גודל טקסט)

לאחר שנגמרה חגיגת "קרב הכסף" בין פלויד מייוות'ר לקונור מקגרגור, עולם האיגרוף מפנה את מבטו אל הקרב במשקל בינוני שמצפים לו כבר שלוש שנים – גנדי גולובקין נגד סאול "קאנלו" אלברס ב-16 בספטמבר.

גולובקין הקזחי מגיע להתמודדות כאלוף העולם במשקל בינוני ומחזיק בארבעת תארי האליפות של הארגונים: IBF, IBO, WBA, WBC. מנגד, קאנלו המקסיקני מחזיק בתואר האליפות במשקל בינוני של מגזין האיגרוף הפופולרי "רינג", והמנצח יהיה האלוף הבלתי מעורער בקטגוריית המשקל.

אלוף העולם לשעבר בחמש קטגוריות משקל שונות, תומאס הירנס, סיפק את דעותיו על הקרב המצופה: "זהו קרב שאנשים ידברו עליו במשך הרבה מאוד זמן. הרבה אנשים מצפים לקרב הזה וגם אני. אנשים מגיעים כדי לראות קרב טוב, ואם הם יתנו קרב ברמה גבוהה, כולם ידברו עליהם במשך הרבה זמן. אנשים רוצים לראות אותם נלחמים אחד בשני".

הירנס בן ה-58 סיפר על ההבדלים בין גולובקין (37-0) לקאנלו (49-1-1): "גולובקין לוחם חזק מאד, הוא יכול להילחם מול כולם, אבל הוא לא מתרחק מחבטות. אם קאנלו יעשה את מה שהוא עושה הכי טוב, יתאגרף וישאר מחוץ לטווח הסכנה, ישחרר את האגרופים שלו בתזמון הנכון, יש לו סיכויים גבוהים מאוד לנצח". 

גנדי גולובקין. כל ארבעת חגורות האליפות יהיו על כף המאזניים (gettyimages)
גנדי גולובקין. כל ארבעת חגורות האליפות יהיו על כף המאזניים (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי