ג'ושוע ניצח את טקאם בנוק-אאוט שנוי במחלוקת ושמר על האליפות

אנתוני ג'ושוע מול קרלוס טקאם
אנתוני ג'ושוע מול קרלוס טקאם | צילום : GettyImages

השופט עצר את הקרב במהלך הסיבוב העשירי בטענה שהצרפתי כבר לא יכול לשאת את החבטות של האלוף הבריטי, אך ההחלטה גררה שריקות בוז מהקהל בקרדיף ולכן עשוי להיות קרב חוזר בין השניים

(גודל טקסט)

אלוף העולם במשקל כבד של IBF, IBO ו-WBA אנתוני ג'ושוע שמר אתמול (ראשון) על תארי האליפות שלו, כשניצח את קרלוס טקאם בהחלטת שנויה במחלוקת של השופט במהלך הסיבוב העשירי. המתאגרף הבריטי שלט ברוב שלבי הקרב, אך החלטת השיפוט לעצור בשל כך שהצרפתי בן ה-36 כבר לא יכול לשאת בחבטות גררה שריקות בוז צורמות מ-75 אלף האוהדים באצטדיון הלאומי בקרדיף, וג'ושוע רשם את ניצחונו ה-20 בקריירה נטולת הפסדים.

ג'ושוע היה אמור להתמודד מול קובארט פולב בקרב המקורי, אך פולב נפצע לפני כשבועיים במהלך מחנה האימונים ולכן טקאם נבחר להחליפו ברגע האחרון. המתאגרף הצרפתי לא זכה לפרגונים רבים לפני הקרב והערכות טענו שהקרב לא יגיע אפילו לסיבוב השמיני.

טקאם לקח את הביקורות לתשומת ליבו והפגין במהלך עשרת הסיבובים עקשנות ולא נראה מאגרופי הוו והאפרקאט של ג'ושוע. הצרפתי סבל מחבלות פנים וחתך מעל העין שהקשה עליו להתנהל בצורה חלקה, והיה נראה שאלוף העולם בדרך לעוד ניצחון באי הבריטי.

כאמור, במהלך הסיבוב העשירי ג'ושוע נכנס למומנטום והחל לחבוט בטקאם, שהמשיך להפגין סיבולת גבוהה. הצרפתי אמנם איבד מעט מהאיזון שלו אבל לא הציג משהו חריג, ובאופן מפתיע השופט התערב ועצר את הקרב בטענה שטקאם כבר לא יכול להמשיך להילחם. כמובן שהצרפתי לא אהב את החלטת השופט והביע את מחאתו לקול שריקות הבוז של הקהל בקרדיף.

ג'ושוע לא מרחם על פניו של טקאם החבול (gettyimages)
ג'ושוע לא מרחם על פניו של טקאם החבול (gettyimages)

ג'ושוע, המעט מופתע, אמר לאחר הקרב: "אני מבין שהקהל רצה לראות אחד מאיתנו נופל בנוק-אאוט. אני מקווה שבקרב הבא שלי זה מה שיקרה. אני אמשיך להתמקד בהשארת חגורות האליפות אצלי בכל האמצעים האפשריים. אני רוצה להמשיך ולהשתפר ולהתכונן לקרבות הבאים שלי. אני רוצה להיות בטופ ב-10-15 השנים הבאות".

מנהלו של ג'ושוע, אדי הרן שמתכנן שלושה לקרבות לאלוף ב-2018, אמר: "הוא יכול להתאגרף בכל מקום בעולם, וכרגע אנחנו רוצים להתכונן לקרבות ב-2018. הוא המופע הכי טוב כרגע".

ג'ושוע וחגורות האליפות  (gettyimages)
אנתוני ג'ושוע וחגורות האליפות  (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי