צפו בסנסציה: אנתוני ג'ושוע הפסיד בנוקאאוט בקרב על התואר

אנתוני ג'ושוע מול אנדי רואיז
אנתוני ג'ושוע מול אנדי רואיז | Gettyimages

אנדי רואיז, האנדרדוג המקסיקני, הנחיל למתאגרף העל הפסד ראשון בקריירה כשהפיל אותו בסיבוב השלישי והפך לאלוף העולם במשקל כבד, זוכה בשלוש החגורות של WBO, WB U ו-IBF

(גודל טקסט)

סנסציה התרחשה הלילה (בין שבת לראשון) במדיסון סקוור גארדן שבניו יורק: אנדי רואיז ג'וניור ניצח בנוקאאוט את אנתוני ג'ושוע בקרב על אליפות העולם באגרוף במשקל כבד וזכה בתואר המשולש של WBA, WBO ו-IBF.

רואיז, מקסיקני בן 29, הגיע להתמודדות על החגורה מבלי שאיש נתן לו סיכוי. הוא היה רק מחליף בדקה ה-90, ששמו הוכרז רק לפני חודש לאחר שהקרב נגד ג'ארל מילנד בוטל. אבל המתאגרף הנמוך והשמן לא פחד ועלה לזירה נגד אחד הכוכבים הגדולים בכל הזמנים בענף, האלוף המעוטר ביותר במשקל הכבד.

לג'ושוע היה את היתרון בתחילת הקרב, כצפוי, והוא הראה לרואיז מי הבוס מספר פעמים עם כמה מכות שהפילו את המקסיקני לרצפה. אבל רואיז לא ויתר, חזר להילחם וניצח בניקוד טכני בסיבוב השלישי.

בסיבוב השישי הוא שוב הראה שהוא ידוע לעמוד על שלו, אבל רק בשביעי קרה בלתי ייאמן: רואיז הנחית מכה אחת יותר מדי, ג'ושוע ירד על ברכיו ולא הצליח להתאושש. השופט בדק את המתאגרף הענק, ולאחר מספר שניות קבע את התוצאה המדהימה: האנדרדוג אנדי רואיז הנחיל לפנומן הבריטי את ההפסד הראשון בקריירה, הפשיט אותו משלוש החגורות היוקרתיות שלו וזכה בתואר אלוף העולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי