צפו בקאמבק: טייסון חזר לזירה וסיים בתיקו מול ג'ונס ג'וניור

מייק טייסון, רוי ג'ונס ג'וניור
מייק טייסון, רוי ג'ונס ג'וניור | Gettyimages

נוסטלגיה: 15 שנה אחרי, אלוף העולם לשעבר במשקל כבד קיים קרב ראווה בגיל 54 שהסתיים בשוויון מול אחד מגדולי המתאגרפים בכל הזמנים. הפסד צורם לרובינסון אקס הפועל ת"א

(גודל טקסט)

פרץ גדול של נוסטלגיה לחובבי הספורט: מייק טייסון (54), אלוף העולם לשעבר במשקל כבד שנחשב למתאגרף שנוי במחלוקת, חזר לזירה 15 שנים אחרי שפרש. הוא פגש לקרב ראווה בסטייפלס סנטר בלוס אנג'לס את רוי ג'ונס ג'וניור (51).

צפו: הקרב בין מייק טייסון לרוי ג'ונס ג'וניור

לא הייתה שם מכת נוק אאוט, גם לא שופטים רשמיים או מנצח בתחרות, רחוק מזה. לאחר שמונה סבבים בני שתי דקות כל אחד – הוכרז תיקו ושני הצדדים חיים עם זה בשלום, לחלוטין.

מייק טייסון | Joe Scarnici/Getty Images for Triller

טייסון, רחוק מההתנהלות הזועמת שאפיינה אותו בעבר, נשאל האם הוא חושב שניצח בקרב וענה: "כן, אבל אני בסדר עם התיקו. טוב לי עם זה". העיתונאים דווקא חושבים אחרת וקבעו כי התיקו היה מטופש וטייסון היה המנצח. "כשהוא פוגע בך, בין אם באמצעות הראש שלו או האגרופים, לא משנה מה – זה כואב", אמר ג'ונס ג'וניור.

מי שעוד עלה לכותרות הוא נייט רובינסון, אקס הפועל תל אביב בכדורסל (שיחק בקבוצה ב-2016 לפני הפרישה), שהבכורה שלו בזירה הסתיימה במפלה קשה עם הפסד בנוק אאוט בסיבוב השני מול ג'ייק פול וזעה ללעג ברשתות החברתיות.

צפו: נייט רובינסון מובס נגד ג'ייק פול

נייט רובינסון מובס | Joe Scarnici/Getty Images for Triller

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי