חיים גוזלי הביס את מקאליסטר: "לא משנה בן כמה אתה ונגד מי אתה"

חיים גוזלי נגד מקאליסטר | ארגון ה-BKFC

לוחם ה-MMA הישראלי בן ה-48 ניצח בסיבוב השני ב"נאקלמניה 16" של התאחדות BKFC, תחרות אגרוף ללא כפפות: "היה לי לא קל ולרגע חשבתי שנגמר הקרב, אבל הוכחתי שלגיל אין שום משמעות"

(גודל טקסט)

לוחם ה-MMA חיים גוזלי ממשיך לעשות חיל. הבוקר (שבת), גוזלי בן ה-48 הביס את ג'ון מקאליסטר בסיבוב השני ב-"נאקלמאניה 16". גוזלי התחרה ב-Bare Knuckle, ידועה גם כ-BKFC, תחרות אגרוף ללא כפפות שנוסדה בארצות הברית ב-2018. הקרב במשקל עד 93 ק"ג נערך בפלורידה וכאמור גוזלי סיים אותו עם ידו על העליונה.

בסיבוב ראשון מקאליסטר עלה לקרב מאוד אגרסיבי ונראה דומיננטי יותר, אולם בסיבוב השני גוזלי נדרך ובמכת אגרוף ימין שלח את מקאליסטר אל המזרן. לאחר תום הספירה ומיד כשמקאליסטר התרומם, מכות אגרוף נוספות של גוזלי הכריעו את הקרב בנוק אאוט והישראלי הוכרז כמנצח.

"היה מאוד לא קל, חשבתי לרגע שנגמר הקרב, אבל בזכות המאמן שלי חזי חזרתי לסיבוב השני מוכן והוכחתי שלגיל אין שום משמעות", אמר גוזלי בסיום, "אני כבר כמה שעות אחרי וקשה להירגע. אני גאה לייצג את ישראל גם הפעם ולהביא שוב זכייה כלוחם ישראלי ולהוכיח שכל מה שרוצים אפשר להגשים ולא משנה בן כמה אתה ומול מי אתה עומד".

חיים גוזלי מוכתר למנצח נגד מקאליסטר | ארגון ה-BKFC

כידוע, מזה שלושה שבועות נמצא גוזלי במחנה אימונים בארה"ב על מנת להתכונן לקרב. ההחלטה להתחרות בתחרות ה-BKFC הגיעה לאחר שנאלץ עם פרוץ הקורונה לסגור את חברת ההפקה בבעלותו ולשלוח את מאות עובדיו הביתה. גוזלי הכריז על פרישה לפני כשנה וחזר להתחרות באוקטובר, אז השיג את התואר העולמי במשקל עד 85 ק"ג מטעם התאחדות REF באוקראינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי