סגן יו"ר ההתאחדות הברזילאית: "ניימאר צריך לא לשחק בקופה"

ניימאר
ניימאר | AFP

הכוכב פרץ בבכי בשיחה עם צ'יצ'ה, מאמן הסלסאו טרם החליט. פרנסיסקו נובלטו משוכנע: "וידאו חדש עומד לצאת, לניימאר אין את הכוחות הנפשיים לשחק ולהתמודד עם העיתונאים. ראינו מה קרה לו במונדיאל"

(גודל טקסט)
גם בעונתו השנייה בפריז סן ז'רמן סבל ניימאר מפציעה ארוכה שהותירה אותו מחוץ למגרשים למעלה מחודשיים. הכוכב הברזילאי ציפה זמן רב לקופה אמריקה כדי להחזיר את החיוך ולהוביל את נבחרתו לתואר, אלא שבמקום להתעסק בכדורגל, ניימאר שוב בעין הסערה, בשל פרשת האונס האחרונה. סגן נשיא ההתאחדות הברזילאית, פרנסיסקו נובלטו, סיפק אמירה מפתיעה: הוא ממליץ לניימאר לא לשחק בקופה אמריקה שייערך בברזיל.


"וידאו חדש של ניימאר עומד לצאת השבוע", אמר נובלטו, "אני מאמין שניימאר יבקש לא לשחק וחושב שהוא חייב שלא לשחק. אין לו את את התנאים הנפשיים והכוחות הנפשיים להתמודד במשחקים האלה כרגע ולפגוש שוב ושוב עיתונאים רבים". רק אתמול, נזכיר, המתלוננת הציגה תמונות התומכות בגרסתה.


נובלטו המשיך: "אם ניימאר יחליט לשחק אני חושב שזו טעות. הוא לא יהיה במאה אחוז. ראינו עד כמה הוא היה אמוציונלי בגביע העולם ברוסיה, אז תארו לכם איך יתמודד עם הנטל הרגשי הזה". בתקשורת המקומית דווח ב"גלוב ספורט" שהכוכב שוחח עם המאמן צ'יצ'ה לפני האימון ביום ראשון ופרץ בבכי. המאמן החליט בינתיים שלא לקחת החלטה בנושא.




טורניר הקופה אמריקה (שידורים ישירים בחבילת הערוצים של צ'רלטון) ייצא לדרך ביום שישי הבא, 14.6, כשברזיל תארח את בוליביה במשחק הפתיחה. שאר היריבות הן פרו ו-ונצואלה. הסלסאו לא זכו בתואר מאז 2007, אז ניצחו 0:3 את ארגנטינה בגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי