דני אלבס: "לא הרגשנו שם שאנחנו מייצגים את ברזיל"

דני אלבס
דני אלבס | PEDRO UGARTE/AFP/Getty Images

קפטן הנבחרת המארחת סיפר על האווירה והתחושות איתן יצאו שחקני הסלסאו ממשחק הפתיחה בסאו פאולו: "אני לא צבוע. כשאנחנו משחקים שם יש אנרגיות שונות, לא מרגישים בבית"

(גודל טקסט)

משחק הפתיחה של הקופה אמריקה עבר בהצלחה עבור ברזיל, שהביסה את בוליביה 0:3 מצמד של פיליפה קוטיניו ועוד שער נפלא של אברטון. אך דני אלבס חשף כי לא הכל היה נוצץ באיצטדיון המורומבי בסאו פאולו. המגן של פריז סן ז'רמן, שהיה הקפטן של הסלסאו בהתמודדות, הסביר כי הוא ויתר שחקני הנבחרת ספגו שריקות בוז מהקהל הביתי לא בעקבות היכולת החלשה, אלא רק בגלל הקבוצות איתם הם מזוהים ברובם.

על האווירה באיצטדיון אמר אלבס: "במורומבי אנחנו פשוט לא מרגישים שאנחנו משחקים בבית. אפשר לראות שיש יריבות מאוד גדולה בין המועדונים בעיר. האנשים לא מפרידים אותה מהנבחרת הלאומית". השריקות יצרו בעיקר בלבול אצל המגן הוותיק שרשם את הופעתו ה-110 במדים הלאומיים. "אני לא יודע אם זה בגלל מחירי הכרטיסים, אבל כשאנחנו משחקים שם יש אנרגיות אחרות. אנחנו לא מרגישים שם שאנחנו מייצגים את המדינה".

בינתיים, הנבחרת של צ'יצ'י מדורגת במקום הראשון של בית א', אחרי מחזור אחד בבית, שננעל אתמול אחרי התיקו המאופס בין ונצאולה לפרו. בלילה שבין יום שלישי הקרוב לרביעי (03:15, שידור ישיר בספורט2) ברזיל תתמודד מול ונצואלה, בעיר סלבדור דה באהיה, בה דני אלבס עשה את צעדיו הראשונים כמקצוען. עוד לפני החזרה של אלבס לעיר בה צמח, פרו תפגוש את בוליביה (00:15, שידור ישיר בספורט2) ותנסה לרשום ניצחון ראשון בטורניר.

דני אלבס נגד בוליביה.
דני אלבס נגד בוליביה. "לא מרגישים שם בבית" (PEDRO UGARTE/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי