צפו בתקציר: קטאר חזרה מפיגור כפול וחילצה 2:2 נגד פרגוואי

פרגוואי נגד קטאר
פרגוואי נגד קטאר | PEDRO UGARTE/AFP/Getty Images

נבחרתו של אדוארדו בריסו עלתה ליתרון כפול בזכות שערים של אוסקר קרדוסו הוותיק (4, פנדל) ודרליס גונסאלס (56), אבל אז אלופת אסיה התעוררה והשיגה נקודה לאחר שערים של עלי אלמועיז (67) ובועלם חוחי (77)

(גודל טקסט)

יחסית לאורחת, היא מרגישה די בבית: נבחרת קטאר, שתארח כידוע את מונדיאל 2022, נתנה הערב (ראשון) איתות לכך שהיא מתכוננת היטב לטורניר הביתי, כאשר חזרה מפיגור כפול וחילצה נקודה מפרגוואי לאחר 2:2 דרמטי במשחקה הראשון בקופה אמריקה. קבוצתו של אדוארדו בריסו פספסה בגדול את ההזדמנות לפתוח את הטורניר ברגל ימין ובמשחקה הבא היא תתמודד מול ארגנטינה של ליאו מסי (בין רביעי לחמישי ב-3:15 שידור ישיר בספורט2), כאשר השגת שלוש נקודות תהיה הרבה יותר קריטית להעפלה לשלב הבא.

פרגוואי עלתה ליתרון מוקדם בדקה הרביעית, אחרי שמגנה של קטאר פדרו מיגל עצר בעזרת ידו נגיחה של מיגל אלמירון ושופט דייגו הארו שרק לפנדל, אותו אוסקר קרדוסו בן ה-36 שלח פנימה. חלוצה של ליברטאד הפך לכובש השלישי המבוגר ביותר בתולדות הקופה אמריקה, אחרי רפא מארקס וקלאודיו פיסארו.

דרליס גונסאלס הכפיל את היתרון בדקה ה-56 כששיגר טיל מדויק מחוץ לרחבה ישירות אל החיבורים ונראה היה שפרגוואי בדרך הבטוחה לניצחון, אבל אז כאמור אלופת אסיה התעוררה. עלי אלמועיז בן ה-22 כבש שער יפה משלו וצימק את התוצאה בדקה ה-67 ועשר דקות לאחר מכן הקאמבק הושלם. מהלך קבוצתי נהדר של הקטארים מצא את בועלם חוחי ברחבה, הבעיטה שלו ניתזה מרגלו של השוער רוברטו פרננדס לגובה ורודריגו רוחאס שניסה להרחיק את הכדור נגח אותו לשערו שלו, אם כי השער הוחשב לחוחי.

אוסקר קרדוסו רשם ציון דרך נחמד, אבל נבחרתו פספסה את הניצחון (CARL DE SOUZA/AFP/Getty Image)
אוסקר קרדוסו רשם ציון דרך נחמד, אבל נבחרתו פספסה את הניצחון (CARL DE SOUZA/AFP/Getty Image)

המרוויחה העיקרית מהתוצאה היא ארגנטינה, שפתחה אמש את הטורניר בהפסד 2:0 לקולומביה. האלביסלסטה אמנם ניצבת כרגע במקום האחרון בבית, אך לאור התיקו היא רחוקה נקודה בלבד מפרגוואי וקטאר, אותן תפגוש בסדר הזה במחזורים הבאים של שלב הבתים.

שער מרהיב של אלמועיז וקאמבק מרשים לקטאר (CARL DE SOUZA/AFP/Getty Images)
שער מרהיב של אלמועיז וקאמבק מרשים לקטאר (CARL DE SOUZA/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי