מסי: "מאמין שננצח את קטאר". סקאלוני: "יש לנו מזל"

ליאו מסי
ליאו מסי | DOUGLAS MAGNO/AFP/Getty Images

בארגנטינה קיבלו ברגשות מעורבים את ה-1:1 נגד פרגוואי שהשאיר לנבחרת סיכוי תאורטי לעלות לרבע הגמר: "צריך לחשוב בצורה חיובית, יש לנו ביטחון", אמר הפרעוש. וגם השיא השלילי שעלולים לשבור האלביסלסטה

(גודל טקסט)

"מסי וארמני השאירו את נבחרת ארגנטינה בחיים", כך נכתב הבוקר (חמישי) ב'אס' לאחר התיקו 1:1 המאכזב של נבחרת ארגנטינה על פרגוואי, שהשיגה אותו כאמור בזכות שחקן ההתקפה שכבש מהנקודה הלבנה והשוער שהדף פנדל.

האלביסלסטה שהגיעו לגמר בשני טורנירי הקופה האחרונים בשנים 2015 ו-2016 נמצאים בסכנת הדחה כבר משלב הבתים. בפעם האחרונה שהנבחרת לא העפילה לנוקאאוט היה בשנת 1983, אך יש לציין שזה קרה בתכונת שעולה קבוצה אחת בבית ישירות לשלב חצי הגמר ומאז שינוי המתכונת הנוכחית ארגנטינה מעולם לא סיימה את דרכה בשלב הראשון.

קפטן ארגנטינה ליאו מסי שכבש עד כה את השער היחיד של ארגנטינה אמר בסיום: "אנחנו חייבים להמשיך לחפש את הציוות הנכון ולהשתפר. בדקות הראשונות שיחקנו היטב, השער הראשון סיבך אותנו, במחצית השנייה עשינו הכל כדי לכבוש והשגנו את השוויון".


"השאירו את ארגנטינה בחיים" ליאו מסי ופרנקו ארמני (LUIS ACOSTA/AFP/Getty Images)

הפרעוש דיבר גם לקראת המשחק המכריע נגד קטאר: "אני מכיר את הקבוצה ואני משוכנע שננצח את קטאר. אנחנו צריכים לחשוב בצורה חיובית ויש לנו ביטחון, אנחנו צריכים להשתפר ולהגיע מוכנים ככל האפשר למשחק הבא".

מאמן נבחרת ארגנטינה ליונל סקאלוני דיבר גם הוא לאחר חלוקת הנקודות נגד פרגוואי: "יש לנו מזל שאנחנו עדיין בחיים, זו נותן לנו תקווה להילחם ולנצח את קטאר".

"אני חושב שבמחצית השנייה היינו טובים יותר, אגוארו נכנס למשחק בצורה טובה, אבל היו לנו מספר חסרונות בגלל כמות השחקנים שהיו בחלק ההתקפי". המאמן דיבר על הופעתו המאכזבת של לאוטרו מרטינס: "הוא היה טוב במשחק, אז נאלצתי להכניס את אנחל די מריה". 


פתח את משחקי הקופה בצורה מהוססת כמו שאר נבחרתו. לאוטרו מרטינס (DOUGLAS MAGNO/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי