סאנצ'ס: "נפצעתי, אבל המשכתי לשחק עבור המדינה שלי"

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | JUAN MABROMATA/AFP/Getty Images

כוכב נבחרת צ'ילה סיפר שסובב את הקרסול במהלך ה-1:2 על אקוודור, מה שלא מנע ממנו לכבוש שער ניצחון ולהשלים את כל 90 הדקות בדרך לשלב שמונה האחרונות בקופה אמריקה. רואדה: "הוא תמיד מחויב בנבחרת"

(גודל טקסט)

אלכסיס סאנצ'ס משתכר כחצי מיליון ליש"ט בשבוע וזוכה לכבוד להיות המשתכר הגבוה בפרמיירליג, אבל מה שעבד לו בארסנל ממש לא קורה בתיאטרון החלומות. מאז הגיע הצ'יליאני למנצ'סטר יונייטד בינואר 2018 הוא הבקיע חמישה שערים בלבד בכל המסגרות, העונה רק פעם אחת בפרמיירליג ושער נוסף בגביע האנגלי – שחקן שהשדים האדומים רק מקווים להיפטר ממנו, זמן כל כך קצר אחרי שנחת בהשקעה עצומה.

בנבחרת הדברים שונים לגמרי. אלכסיס הבקיע גם הלילה (בין שישי לשבת), הכריע את ההתמודדות נגד אקוודור ובזכות ה-1:2 הוביל את חבריו לשלב שמונה האחרונות בקופה אמריקה, כך משחקה הבא של האלופה המכהנת זכר לטורניר ב-2016, מול אורוגוואי, לא ישנה דבר, אולי פרט למיקומה הסופי בבית – דבר שגם לו יש חשיבות. 

הקשר סיפר כי נפגע במהלך המשחק, אבל הצהיר בתום 90 דקות על הדשא: "סובבתי את הקרסול, אבל המשכתי לשחק עבור המדינה שאני אוהב. כשאני משחק עבור המדינה, אני תמיד שמח", הצהיר אלכסיס סאנצ'ס ואולי חשף מדוע הדברים נראים אחרת בפרמיירליג, לפחות מאז שעזב את לונדון לטובת מנצ'סטר.

גם ביונייטד סבל סאנצ'ס מפציעות הולכות וחוזרות, בין השאר בקרסול שמאל, אבל הפגיעה הפעם הייתה ברגל ימין: "המזל הגדול שזה לא הקרסול שנפגע כשהוא היה עם מנצ'סטר יונייטד", הצהיר מאמנו הקולומביאני ריינאלדו רואדה שגם החמיא לכוכב על המחויבות להמשיך לשחק למרות הכאבים, "הוא מאוד מחויב כשהוא עם הנבחרת".


"בנבחרת אני תמיד שמח" (JUAN MABROMATA/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי