Sport1 Banner

ליאו מסי: "המגרשים רעים מאוד, זה מקשה עליי מבחינה אישית"

ליאו מסי
ליאו מסי | PEDRO UGARTE/AFP/Getty Images

קפטן נבחרת ארגנטינה שלא כבש שער שדה בקופה, מצא את האשם העיקרי: "בושה שצריך לשחק כך". על יכולתו בטורניר אמר: "אני לא מציג את היכולת הכי טובה שלי". המשחק נגד ברזיל: "הלחץ עליהם"

(גודל טקסט)

פיינליסטית שני טורנירי הקופה האחרונים ארגנטינה, השלימה אמש (שישי) עלייתה לשלב חצי הגמר לאחר 0:2 על ונצואלה, אבל אלביסלסטה יודעים שהיה מדובר בחימום בלבד לפני המשחק הקשה נגד המארחת ברזיל.

אך למרות שארגנטינה השלימה את המשימה, מי שתפס כרגיל את מרב תשומת הלב הוא ליאו מסי שטרם כבש שער שדה לאחר ארבעה משחקים, ומיד לאחר משחק דיבר בפתיחות על היכולת האישית שלו: "אני לא מציג את היכולת הטובה ביותר שלי ואני לא משחק כמו שמצפים ממני, אבל במשחקים כאלו קשה לבלוט, על אחד כמה וכמה לשחקנים שאוהבים להחזיק בכדור".

הניצחון על ונצואלה: "ידענו שהם הולכים להסתגר, אבל בחצי השני התכוננו לכך שהם ינסו לכבוש ולכן התבססנו על התקפות מתפרצות. היינו מאוחדים ולא נתנו להם שטח בחלק ההתקפי".


"הלחץ יהיה על ברזיל". ליאו מסי (Lucas Uebel/Getty Images)

על המשחק נגד ברזיל אמר: "קשה לדעת מי הפייבוריטית, במיוחד בגלל העובדה שמדובר בשלבים האחרונים של הקופה ושם המשחקים מאוד צמודים. אני חושב שהלחץ יהיה דווקא עליהם כי הם מארחים את הטורניר אני מכבד את ברזיל, הם מבינים מזה אומר לאחר טורניר, יש להם שחקנים שיכולים לשנות את המשחק ברגע אחד. זה יהיה משחק קשה".

רמת המגרשים בטורניר: "המגרשים רעים מאוד, זה בושה שצריך לשחק ככה בקופה. הדבר מקשה על הנעת הכדור ועל ההשתלטות עליו. זה מקשה עליי מבחינה אישית, אתה שולח את הכדור למקום אחד והוא מגיע למקום אחר, צריך להסתגל לזה".

היחסים עם המאמן ליאונל סקאלוני: "הוא כמונו, הוא מתפתח בתוך התפקיד וגם כשהוא טועה הוא לומד מכך, קשה להיות המאמן של הנבחרת, אבל סקאלוני שומר על יחסים טובין בינו לבין הצוות המקצועי לבין השחקנים".


עדיין לא הסתגל למרת המגרשים בברזיל. ליאו מסי (PEDRO UGARTE/AFP/Getty Images)

עוד באותו נושא: ליאו מסי, נבחרת ארגנטינה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי