צפו בתקציר: מסי הורחק לראשונה במשחק רשמי, 1:2 סוער לארגנטינה על צ'ילה

ליאו מסי
ליאו מסי | Alexandre Schneider / Stringer

הכוכב התעמת עם גארי מדל, שניהם ספגו אדום ישיר (39) והמשחק שאמור היה להיות סתמי הפך לזירת קרב. לפני כן הפרעוש בישל לאגוארו (12), דיבאלה הכפיל (22) ו-וידאל רק צימק (58). ב-22:40 בספורט1: הגמר

(גודל טקסט)

לא מעט אנשי כדורגל טוענים כי המשחק על המקום שלישי הוא מיותר וחסר טעם, אבל כשמדובר בדרום אמריקה כנראה שזה הסיפור שונה לחלוטין. הערב (שבת) גברה ארגנטינה 1:2 על צ'ילה בתום מפגש סוער, במהלכו הורחקו ליאו מסי וגארי מדל לאחר עימות פיזי שהוביל לסערה על כר הדשא.


מסי הורחק בפעם השנייה בלבד במהלך הקריירה שלו והראשונה מאז 2005, אז ספג כרטיס אדום בהופעת הבכורה שלו במדי נבחרת ארגנטינה במשחק ידידות מול הונגריה. הפרעוש אמנם סיים בסופו של דבר את האליפות במקום השלישי, אך עם מאזן של שער אחד בלבד בפנדל וכאמור אדום נדיר, זה ללא ספק היה עוד טורניר שהוא לא ירצה לזכור.


העובדה שצ'ילה גברה על ארגנטינה בשני משחקי הגמר האחרונים של הקופה אמריקה הובילה לכך שהמשחק היה חם מן הרגע הראשון ושתי הנבחרות עלו במטרה ברורה – לנצח. מסי סידר לסרחיו אגוארו את הראשון (12), פאולו דיבאלה הכפיל (22) וארתורו וידאל רק צימק בפנדל (58) לאחר התערבות של מערכת ה-VAR.




אדום ראשון בקריירה במשחק רשמי. מסי במהלך העימות עם מדל (Gettyimages)


נקפוץ היישר לדקה ה-39: מסי ומדל נאבקו על כדור סתמי שעמד לצאת החוצה, אלא שהבלם הגיב בפראות וניסה לתקוף את הפרעוש, שלא הגיב וניסה להימנע מן המגע. השופט, בהחלטה מעט נמהרת, הראה לשניהם את הכרטיס האדום הישיר והוביל למהומת ענק על כר הדשא שהסתיימה רק לאחר מספר דקות וחילופי דחיפות בין כל הנוכחים.


והיה גם כדורגל. 12 מן הפתיחה וכדור עומק גאוני של מסי השאיר את סרחיו אגוארו בעמדה טובה מול גבריאל אריאס, חלוץ מנצ'סטר סיטי לא התבלבל העלה את ארגנטינה ל-0:1. פאולו דיבאלה, שקיבל הזדמנות די נדירה בהרכב, הכפיל (22) לאחר הקפצה נפלאה מתוך הרחבה וקבע 0:2 לאלביסלטה בהפסקה. בין לבין (15) אלכסיס סאנצ'ס נפצע והוחלף.


הקצב הסוער נמשך גם במחצית השנייה ובדקה ה-58 צ'ילה הצליחה לחזור למשחק. ג'ואבני לו סלסו הכישל את צארלס ארנגיס, השופט לא שרק, אולם מערכת ה-VAR מיהרה לסמנה לו כי הייתה עבירה וארתורו וידאל שלח את הפנדל בעוצמה למרכז השער וצימק – אבל זה כאמור לא הספיק וצ'ילה סיימה את אליפות דרום אמריקה במקום הרביעי.

 




אדום שני בקריירה וראשון מזה 14 שנים. מסי בדרך לחדר ההלבשה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי