בהתאחדות הארגנטינית מאמינים: מסי יורחק לשלושה משחקים

ליאו מסי
ליאו מסי | Pedro Vilela/Getty Images)

הפרעוש לא צפוי להיות מושעה ליותר משלושה מחזורים בינלאומיים, כשגם ישנה אפשרות שיחמיץ שני מחזורים ויספוג קנס כספי בנוסף, כך מאמינים במולדתו. במקרה של עונש כבד יותר, ההתאחדות צפויה להגיש ערעור

(גודל טקסט)

הריקושטים בעקבות דבריו החריפים של ליונל מסי, שטען לשחיתות מצד ההתאחדות הדרום אמריקאית לאחר הדחת נבחרתו מהקופה אמריקה, ממשיכים להגיע. בארגנטינה ממתינים להחלטת CONMEBOL לגבי כובד העונש שיוטל על הפרעוש בעקבות הרחקתו במשחק על המקום השלישי נגד צ'ילה.

למרות הספקולציות על כך שמסי עשוי להיות מורחק לשנתיים, בהתאחדות הארגנטינית שוללים אפשרות זו וטוענים שהעונש יכול להיות הרחקה לשני מחזורים בנוסף לקנס כספי, או לחילופין הרחקה משלושה מחזורים בינלאומיים, גם בגלל הכרטיס האדום אך כמובן בגין הביקורות מצד קפטן ארגנטינה.

במקרה שאורך ההשעייה יעמוד על ארבעה משחקים או יותר, ההתאחדות תוכל לפנות ל-CAS: בית הדין לבוררות בספורט העולמי. במקרה של השעייה באורך כפי שהוזכר לעיל, היא תוכל להגיש ערעור אך ורק להתאחדות הדרום אמריקאית עצמה.

מסי מתווכח עם השופט בחצי הגמר נגד ברזיל. (NELSON ALMEIDA/AFP/Getty Images)
הרגע שהביא להרחקתו של ליונל מסי. (DOUGLAS MAGNO / Contributor)

כזכור, מסי הורחק בדקה ה-37 של המשחק על המקום השלישי, לאחר היתקלות עם בלם צ'ילה גארי מדל, שראה גם הוא את הכרטיס האדום. מבחינת הפרעוש ההרחקה הייתה מוגזמת לחלוטין ולכן הוא נעדר מטקס קבלת המדליות בטענה ש"אנחנו לא צריכים לקחת חלק בשחיתות הזו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי