לב: "זה לא מה שתכננתי. איבדנו המון כדורים, אין לי הסבר"

יואכים לב
יואכים לב | Alex Grimm/Bongarts/Getty Images

מאמן נבחרת גרמניה התקשה לקבל בהבנה את ההפסד 4:2 להולנד: "לא הרגשנו לרגע שהמשחק בשליטה שלנו, היינו חשופים לגמרי". מנואל נוייר הוסיף: "צריך להתייחס לכל משחק ברצינות, מחכה לנו מפגש קשה נגד צפון אירלנד"

(גודל טקסט)

שישה חודשים אחרי ה-2:3 של גרמניה בהולנד, נבחרת המאנשאפט פגשו פעם נוספת את נבחרת האורנג' במטרה להשיג שלוש נקודות נוספות ולהיצמד לצפון אירלנד בראש בית ג', אך חבורתו של יואכים לב ספגה הפסד ביתי ראשון במוקדמות היורו אחרי 12 שנים, עוד איזה הפסד, 4:2 כואב במיוחד להולנד שקירב את הפער בין שתי הקבוצות לשלוש נקודות בלבד.

המאמן הגרמני תקף את שחקני ההגנה ואמר: "היינו חשופים לגמרי, זה לא מה שתכננתי וזה לא מה שניסיתי להעביר להם, אפילו במחצית הראשונה נראינו עייפים, אין לי הסבר לכך. לא הרגשנו אפילו לרגע שהמשחק בשליטה שלנו, איבדנו המון כדורים ולא הגענו למצבים מסוכנים".

ניקלאס זולה הוסיף: "אסור לנבחרת ברמה שלנו, להחזיק כל כך מעט בכדור. אם הולנד הייתה הדומיננטית, זה אומר שהיה לנו משחק לא טוב".


"היינו חשופים לגמרי, זה לא מה שתכננתי". אכזבה בנבחרת גרמניה (Alex Grimm/Bongarts/Getty Images)

גם מנואל נוייר התייחס לתבוסה הקשה בהמבורג: "אנחנו יודעים שהכל יכול לקרות בכדורגל, חווינו את זה במונדיאל האחרון. זו הסיבה שצריך להתייחס לכל משחק ברצינות יתרה".

על המשחק נגד צפון אירלנד אמר: "צפוי לנו משחק חוץ קשה נגדם, הם ניצחו את כל המשחקים עד כה, אנחנו יודעים עוד מיורו 2016 שקשה לשחק נגדם, אבל בשל מצבו הנוכחי, אנחנו חייבים לנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי