יואכים לב: "אנחנו שוב בלחץ, השחקנים שלי עצבניים ורעבים"

טוני קרוס מאוכזב
טוני קרוס מאוכזב | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

גרמניה עם הגב אל הקיר מול צפון אירלנד, מוליכת הבית שניצחה בכל ארבעת משחקיה עד עתה. רויס: "אסור לנו לאבד את הראש". הולנד יוצאת לאסטוניה, דפאיי יערוך את משחקו ה-50 במדי האורנג'

(גודל טקסט)
המחזור השישי במוקדמות יורו 2020 מתחיל הערב (ראשון) ויימשך גם מחר עם לא פחות מעשרה משחקים, כאשר המוקד יהיה בבית מספר 3, לאחר שהולנד גברה 2:4 על גרמניה. צפון אירלנד, מוליכת הבית, תפגוש את הנבחרת של יואכים לב, והאורנג' ייתארחו במשחק נוח מול אסטוניה. מוקד נוסף יהיה בבית 7, "הבית הישראלי" שם המוליכה פולין תארח את השנייה אוסטריה כשביניהן מפרידות שלוש נקודות


אסטוניה – הולנד (21:45, שידור ישיר בספורט4)

לאחר הניצחון הנפלא 2:4 על גרמניה, הציפיות מנבחרת האורנג' נגד היריבה החלשה בבית הן גדולות מאוד. הנבחרת של רונאלד קומאן כבשה לפחות שני שערים בכל אחד מחמשת משחקי המוקדמות האחרונים שלה. קשרה של אטלאנטה, מרטן דה רון, ייעדר בשל כרטיסים צהובים. החלוץ הצעיר דוניל מאלן, שכבש את השער השלישי במהלך הניצחון על גרמניה, אמור לקבל הזדמנות בהרכב על חשבונו של קווינסי פרומס. ממפיס דפאיי ירשום ציון דרך עם הופעתו ה-50 בנבחרת.

 


ממפיס דפאי, וירג'יל ואן דייק. הקשר עם הופעה מס' 50 (OLAF KRAAK/AFP/Getty Images)


רונלד קומאן אמר כי הוא מצפה למשחק התקפי מצד שחקניו: "אנחנו נשחק הרבה בחצי שלהם. אנחנו רוצים לשחק הרבה בין הקווים שלהם ושיהיה לנו עומק במשחק. בשנים האחרונות שיחקנו בעיקר נגד יריבות חזקות".
 

צפון אירלנד – גרמניה (21:45)

הנבחרת של מייקל אוניל פתחה את הקמפיין עם ארבעה ניצחונות ומוליכה בגאון את הטבלה, אך האמת חייבת להאמר: צפון אירלנד טרם פגשה את גרמניה או הולנד וכעת מגיע המבחן הגדול שלה. ביום חמישי הנבחרת גברה 0:1 בקושי על לוקסמבורג במשחק ידידות כשנהנתה משער עצמי. אבל עם כל הכבוד, גרמניה היא הדבר האמיתי לקראת המשחק.

 

החניכים של יואכים לב פתחו את הקמפיין בצורה נפלאה עם שלושה ניצחונות רצופים, אך משחק ההגנה הגרוע נגד הולנד שגרם להפסד 4:2 ביום שישי האחרון – הביא לביקורת גדולה סביב הנבחרת כולל דרישה להחזיר את מאטס הומלס. קרוב ל-75% מהאוהדים הצביעו בסקר על כך שהבלם צריך לחזור. אילקאיי גונדואן וקאי האברץ עשויים לפתוח בהרכב. מנגד, הנבחרת תחסר את ניקו שולץ' הפצוע שחזר לגרמניה. הסטטיסטיקה נמצאת לצד מאנשפט שניצחו בכל שבעת המשחקים האחרונים בין הנבחרות.

 

לב אמר: "נצטרך להראות משהו לאחר ההפסד להולנד, אין ספק שאנחנו בלחץ. הם היו יותר טובים וניצחו בצדק אבל זה משחק חדש". מרקו רויס, שעתיד לשמור על מקומו בהרכב על אף שגילה יכולת חלשה, אמר: "נצטרך לשמור על הראש במשחק הזה ולא לאבד את העשתונות. אם ננצח את צפון אירלנד, נהיה במצב טוב לקראת היורו".



שחקני נבחרת גרמניה מאוכזבים (Maja Hitij/Bongarts/Getty Images)


"אנחנו צריכים לגשת למשחק הזה בצורה כזאת שנדע איך לרדת מהדשא מנצחים", הוסיף לב, "השחקנים שלי עצבניים ורעבים, ואני בטוח שנראה את התוצאה של זה במגרש".



משחקים נוספים 

אזרבייג'אן – קרואטיה (19:00), הונגריה – סלובקיה (21:45), לטביה – צפון מקדוניה (21:45), סקוטלנד – בלגיה (21:45, שידור ישיר בספורט2), רוסיה – קזחסטן (21:45) סן מרינו – קפריסין (21:45, שידור ישיר בספורט3)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי