מנצ'יני: "רוצה לראות את האולימפיקו מלא כמו במונדיאל!"

שחקני נבחרת איטליה חוגגים
שחקני נבחרת איטליה חוגגים | Claudio Villa/Getty Images

בארץ המגף חוגגים את המאזן המושלם לאחר שישה משחקים. המאמן מדרבן את הקהל לקראת מה שאמור להיות משחק ההעפלה ליורו. בונוצ'י השתווה לדל פיירו, אימובילה מאושר לאחר שבירת הבצורת: "זה הכביד עליי"

(גודל טקסט)
זה היה לא פשוט בכלל אבל איטליה הצליחה לחזור מפינלנד עם ניצחון 1:2 בזכות פנדל מדויק של ג'ורג'יניו. הנבחרת של רוברטו מנצ'יני, ששמרה על מאזן מושלם, זקוקה רק לעוד ניצחון אחד (באוקטובר תשחק נגד יוון), לאחר שפתחה פער של שש נקודות מהמקום השני, כדי להעפיל ליורו. בשורות מעולות עבור הנבחרת שלא הייתה במונדיאל האחרון. האזורי מוצאת בכל פעם גיבור חדש. אם ביום חמישי היה זה אנדראה בלוטי, אתמול (ראשון) הגיע תורו של צ'ירו אימובילה שכבש את השער הראשון – והראשון שלו מזה שנתיים בנבחרת. לראשונה מאז 2003, איטליה ניצחה שבעה משחקים ברציפות.


"בואו נגיד את זה ככה – איטליה תמיד שם, ויש לה אופי ענק. שישה ניצחונות רצופים! אירופה, אנחנו באים!", נכתב ב"גאזטה דלה ספורט", שם ציינו לטובה גם את כניסתם של פדריקו ברנרדסקי ואנדראה בלוטי. לגבי היכולת, נכתב: "מקווים שבאוקטובר נראה את איטליה האמיתית. ספטמבר? כנראה שזה לא בשבילנו". ב"טוטו ספורט" נכתב: "השואו של אימובילה וג'ורג'יניו. שישה ניצחונות משישה משחקים. המשימה הושלמה גם נגד הקבוצה מהמקום השני בבית". ניקולו בארלה קשרה של אינטר זכה אף הוא למחמאות.


הקפטן לאונרדו בונוצ'י עשה היסטוריה עם משחקו ה-91 במדי הנבחרת, בדומה לחלוץ העבר האגדי אלסנדרו דל פיירו. כעת קפץ בונוצ'י לטופ 10 של שיאני ההופעות בכל הזמנים. המטרה באה של הבלם היא לעקוף את ג'אצ'ינטו פאקטי, המגן השמאלי ששיחק בנבחרת בין שנות ה-60 וה-70, לו 94 הופעות. בונוצ'י כתב לאוהדים ברשתות החברתיות: "הופעה נהדרת של הנבחרת, מנטאליות מנצחת והתלהבות. זה היה ניצחון גדול. אני שמח עבור הקהל ומודה לכל מי שהגיע למגרש".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Una grande prestazione di squadra, mentalità ed entusiasmo. Grande vittoria. Complimenti a tutti e ai tanti tifosi italiani presenti allo stadio!! #LB19 #VivoAzzurro

A post shared by Leonardo Bonucci (@bonuccileo19) on



אימובילה המאושר אמר בסיום: "הבצורת הארוכה בנבחרת הכבידה עליי. כל כך הרבה דברים נאמרו בשנתיים האחרונות אבל ניסיתי להישאר רגוע וידעתי שהרגע שלי יגיע. לא היו לי מחלוקות עם המאמן אף פעם למרות מה שאמרו. בסיום העונה שעברה חוויתי משבר גם במדי לאציו. אני שמח שלאחר האכזבה בגביע העולמי אנחנו חוזרים למסלול הנכון". לחלוץ הייתה סיבה כפולה למסיבה שכן אשתו ילדה והוא הקדיש לה את השער.


המאמן רוברטו מנצ'יני שלאחר 15 משחקים בנבחרת מחזיק במאזן מצוין של תשעה ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו ושני הפסדים, נשמע שבע רצון: "סבלנו קצת, אנחנו יצרנו את הבעיות בעצמנו, שלטנו במשחק ועשינו טעויות, אבל הבחורים עשו עבודה טובה מאוד בסה"כ. אנחנו תמיד רוצים להשתפר וכל משחק כזה בו מנצחים לאחר קושי – תורם לנו. עשינו חמישה שינויים ולמרות זאת השחקנים הסתגלו, יש לנו המון כישרון בסגל". המאמן קרא לקהל להגיע בהמוניו: "המשחק הבא יכול להבטיח את ההעפלה שלנו ליורו ואני מקווה שאיצטדיון האולימפיקו יהיה מלא בדיוק כמו במונדיאל 1990 כשהיינו צעירים!".



אימובילה. כמה הוא חיכה לרגע הזה (Claudio Villa/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי