צפו: אנגליה נותרה מושלמת במוקדמות היורו לאחר 3:5 על קוסובו

ראחים סטרלינג, ג'יידון סאנצ'ו
ראחים סטרלינג, ג'יידון סאנצ'ו | Clive Mason/Getty Images

חגיגת שערים מטורפת בסנט מארי: סטרלינג כיכב עם שער ושלושה בישולים, סאנצ'ו הוסיף צמד, קיין כבש אך גם החמיץ פנדל. צרפת גברה 0:3 על אנדורה, רביעייה אדירה לכריסטיאנו רונאלדו ב-1:5 של פורטוגל על ליטא

(גודל טקסט)

פגרת הנבחרות הנוכחית הגיעה לסיומה הערב (שלישי) כאשר במוקד משחקי מוקדמות יורו 2020 עמד המשחק המטורף בין אנגליה לקוסובו, שכלל שמונה שערים ובסיומו נבחרת שלושת האריות שמרה על מאזן מושלם בבית 1. צרפת גברה על אנדורה למרות שאנטואן גריזמן החמיץ פנדל פעם נוספת וכריסטיאנו רונאלדו כבש רביעייה אדירה לרשתה של ליטא והעניק לפורטוגל ניצחון שני ברציפות.

אנגליה – קוסובו 3:5

35 שניות לאחר שריקת הפתיחה מייקל קין מסר ישירות לרגליים של ואלון ברישה, שהעלה את קוסובו ליתרון מהמם. הבלם כיפר על השגיאה בדקה השמינית, כאשר בישל בנגיחה לראחים סטרלינג, שאיזן את התוצאה. בדקה ה-19 אנגליה כבר הסדירה את נשימתה: חלוץ מנצ'סטר סיטי בישל להארי קיין, שהשלים מהפך. וויוודה הכניס את הבלקנים עמוק יותר לבוץ, עם שער עצמי בדקה ה-35. סטרלינג המשיך לרקוד ובישל לג'יידון סאנצ'ו גם את הרביעי (44) וגם את החמישי עוד לפני ההפסקה. האורחים לא אמרו נואש – ברישה השלים צמד בדקה ה-49 וחמש דקות לאחר מכן וואדט מוריקי כבר קבע 5:3 מהנקודה הלבנה, אך כאן הסתיימה חגיגת השערים ובסיום, גארת' סאות'גייט וחניכיו רשמו ניצחון רביעי בקמפיין.


צרפת – אנדורה 0:3 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
הטריקולור טיילו בקלילות מול האנדורים החלשים. כבר בדקה ה-18, ג'ונתן איקונה שקיבל את ההזדמנות בהרכב בישל לקינגסלי קומאן את הראשון של צרפת. אנטואן גריזמן החמיץ פנדל משחק שני ברציפות, לאחר שגומס הדף את הבעיטה שלו מהנקודה הלבנה בדקה ה-28. ברכות מגיעות לקלמן לנגלה, שכבש שער בכורה בנבחרת עם נגיחה מדויקת בדקה ה-52 והכפיל את היתרון. דקה בתוך תוספת הזמן, ויסאם בן יידר קבע את תוצאת המשחק כשהשתלט על כדור חוזר ברחבה ובעט בקלות פנימה. אלופת העולם מחזיקה במאזן נקודות זהה לזה של טורקיה, אך ניצבת במקום השני עקב מאזן שערים נחות.



הרגיע את וומבלי. ראחים סטרלינג חוגג את שער השוויון (Clive Mason/Getty Images)
כוכב הערב. ראחים סטרלינג חוגג את השער שלו (Clive Mason/Getty Images)


חגיגת שערים מטורפת. שחקני נבחרת אנגליה חוגגים (ADRIAN DENNIS/AFP/Getty Images)
חגיגת שערים מטורפת. שחקני נבחרת אנגליה חוגגים (ADRIAN DENNIS/AFP/Getty Images)


ליטא – פורטוגל 5:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
רביעייה גדולה של רונאלדו, שהפך למלך שערי מוקדמות היורו בכל הזמנים, העניקה לפורטוגלים ניצחון חוץ בליטא. אלופת אירופה עלתה ליתרון מוקדם מפנדל מוצלח של חלוץ יובנטוס בדקה השביעית. המארחת חזרה למשחק בדקה ה-28 בעזרת כדור קרן שננגח על ידי ויטאוטאס אנדריושקביצ'יוס לקורה ופנימה. ארנסטס שטקוס, שוער הפועל ב"ש, החזיר את היתרון לפורטוגל בדקה ה-62, עם הדיפה רעה לבעיטה של רונאלדו שפגעה בראשו ונכנסה פנימה. כעבור שלוש דקות "CR7" השלים שלושער לאחר שסיים התקפה יפה ומסוגננת ובעט פנימה מקרוב. נגמרה החגיגה? לא אם תשאלו את כריסטיאנו, שבדקה ה-76 בעט כדור שטוח אל הרשת, העלה את מאזנו במדי הנבחרת ל-93 שערים וחתם מופע אישי אדיר. וויליאם קרבאליו קבע את תוצאת המשחק עם שער בתוספת הזמן.


תוצאות נוספות
אלבניה – איסלנד 2:4
לוקסמבורג – סרביה 3:1
מולדובה – טורקיה 4:0
מונטנגרו – צ'כיה 3:0


קינגסלי קומאן ממשיך בכושר הנהדר. (LIONEL BONAVENTURE/AFP/Getty Images)
קינגסלי קומאן ממשיך בכושר הנהדר. (LIONEL BONAVENTURE/AFP/Getty Images)


שער בכורה לקלמן לנגלה במדים הכחולים. שחקני נבחרת צרפת חוגגים (THOMAS SAMSON/AFP/Getty Images)
שער בכורה לקלמן לנגלה במדים הכחולים. שחקני נבחרת צרפת חוגגים (THOMAS SAMSON/AFP/Getty Images)


מלך שערי מוקדמות היורו בכל הזמנים. כריסטיאנו רונאלדו (PETRAS MALUKAS/AFP/Getty Images)
מלך שערי מוקדמות היורו בכל הזמנים. כריסטיאנו רונאלדו (PETRAS MALUKAS/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי