צרפת חגגה משחק מספר מאה, לנגלה: לא תכננתי לכבוש"

שחקני נבחרת צרפת
שחקני נבחרת צרפת | THOMAS SAMSON/AFP/Getty Images

אלופת העולם הגיעה ל-100 הופעות בסטאד דה פראנס, בתקשורת לא התרשמו מהניצחון על אנדורה: "מחזה בלתי נשכח זה בטח לא היה". דשאן: "עשינו מה שהיינו צריכים לעשות". וגם: ההחמצות של גריזמן מהנקודה הלבנה

(גודל טקסט)
כצפוי, נבחרת צרפה השלימה את המשימה וסיימה את פגרת הנבחרות עם שני ניצחונות נטולי מאמץ. אתמול (שלישי) היא הביסה 0:3 את אנדורה. בטריקולור סימנו את ה-14 באוקטובר כיום קריטי, כשהנבחרת תפגוש את טורקיה לקרב על המקום הראשון כאשר לשתיהן מאזן זהה בתום שישה מחזורים – חמישה ניצחונות ותיקו. הנבחרת רשמה את משחקה המאה באצטדיון הסטאד דה פראנס כשבמאזנה 66 ניצחונות, 19 תוצאות תיקו ו-15 הפסדים, אך למרות האירוע החגיגי, אלופת העולם לא הבריקה.


"בפראנס פוטבול" נכתב: "למרות החמצות רבות וזלזול מול הנבחרת החלשה בבית, צרפת ניצחה בקלות". "מחזה בלתי נשכח זה בטח לא היה מול הנבחרת החלשה בבית, נסתפק בניצחון קל", סיכמו ב"לאקיפ". "בלה פרסיאן" נכתב בנוסף: "הנקודות הושגו שוב, אבל בלי רגש. הנבחרת הייתה רחוקה מהרמה שהוצגה נגד אלבניה, גם אם התוצאות מאוד דומות". דידייה דשאן אמר בקצרה: "עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות בספטמבר. נכון שהיינו צריכים לכבוש יותר שערים. שש הנקודות האלה חשובות ושש הנקודות הבאות חשובות אפילו יותר".


מי שסיים את המשחק מאוכזב הוא אנטואן גריזמן שאמנם  בישל את שער הבכורה של חברו לקבוצה, קלמנט לנגלה במדי הנבחרת, אך רשם החמצת פנדל שנייה ברציפות תוך שלושה ימים.  גריזמן דייק בכל שבעת הפנדלים הראשונים שלו במדי הנבחרת, שלושה מהם במונדיאל, אך כשל בשני האחרונים. 




אחד המצטיינים בשורות צרפת היה הקשר קינגסלי קומאן שפורח במדי הטריקולור. בפגרת הנבחרות הזו כבש קומאן שלושה שערים, כשקודם לכן היה לו שער אחד בלבד. הוא שבר בצורת בת שנתיים וחצי. מאמנו החמיא לו: "כבר אמרתי שהוא יוסיף לנו הרבה יעילות, הוא השתפר בעונה שעברה. הוא מכדרר נהדר, יוצר מצבים, לראות אותו מבקיע זה נפלא בשבילי. הוא היה זקוק לזה". קומאן עצמו סיפר: "זה היה שבוע נחמד, אני שמח ברמה האישית והקולקטיבית. כשהגוף עובד היטב ואני לא פצוע – קל להיות ברמה הגבוהה. אני שמח שאני משחק בנבחרת יותר ויותר אבל לא מסתפק בזה".


על קלמנט לנגלה שכבש שער בכורה, נכתב: "הוא נחת בנבחרת ביוני ושלושה חודשים לאחר מכן, הוא נראה בטוח במקומו בנבחרת. עומד בציפיות, משכנע יותר ממשחק למשחק. מעניין יהיה לראות אותו במבחנים קשים יותר". הוגו לוריס החמיא לו: "לא במקרה הוא שחקן הרכב בברצלונה". לנגלה אמר: "לא תיכננתי לכבוש ולכן לא הכנתי שום חגיגה. אני גאה שכבשתי בצרפת, המשפחה שלי הייתה ביציע – האחים הקטנים – וזה היה מרגש. אשמור משהו לפעם הבאה. גם נגד נבחרות צנועות חשוב לתת משחק טוב".



קלמנט לנגלה והוגו לוריס. ערב שהבלם לא ישכח (LIONEL BONAVENTURE/AFP/Getty Images)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי