פודה: "ישראל חייבת לנצח, אבל גם אנחנו". אלאבה יפתח?

פרנקו פודה
פרנקו פודה | AFP

מאמן נבחרת אוסטריה דיבר לקראת המשחק הקריטי מחר מול ישראל והתייחס לצום יום כיפור: "הם רגילים לזה, אני לא רואה בכך תועלת עבורנו". החלטה לגבי שיתופו של מגן באיירן מינכן תתקבל בסמוך למשחק

(גודל טקסט)

נבחרת אוסטריה מתכוננת לקראת המשחק הגורלי במוקדמות יורו 2020 נגד נבחרת ישראל מחר (חמישי). לאחר פתיחה רעה של הקמפיין, שכללה שני הפסדים לפולין וישראל, האוסטרים התאוששו וחזרו לתמונת העלייה. הם השיגו שלושה ניצחונות ותיקו בארבעת המשחקים האחרונים, מה שממקם אותם במקום השלישי בטבלה עם 10 נקודות, נקודה בלבד מסלובניה הניצבת במקום השני ממנו מעפילים לאליפות אירופה.

מאמן הנבחרת פרנקו פודה אמר לקראת המשחק: "לא משנה מי היריב שעומד מולנו, אנחנו רוצים לנצח ורוצים להמשיך להציג את היכולת שהפגנו בארבעת המשחקים האחרונים. ישראל חייבת לנצח את המשחק, אבל גם אנחנו".

הפציעות של דוד אלאבה וקורנד ליימר: "יש בעייתיות עם היכולת של שניהם לשחק מחר, אבל אנחנו נחכה עד לרגע האחרון עם ההחלטה לגבי שיתופם במשחק החשוב, חוסר התרגול שלהם לא יהווה בעיה כי הם נמצאים בקצב אימונים מתמיד".

דוד אלאבה ומרקו ארנאוטוביץ'. מגן באיירן מינכן בספק להתמודדות מול ישראל (TOBIAS SCHWARZ/AFP/Getty Images)
דויד אלאבה ומרקו ארנאוטוביץ'. מגן באיירן מינכן בספק להתמודדות מול ישראל (TOBIAS SCHWARZ/AFP/Getty Images)

המגן של באיירן מינכן מאוד רוצה לקחת חלק במשחק, והחלטה סופית תתקבל לאחר התייעצות של המאמן עם רופא הנבחרת: "זה תלוי בעיקר בכאב שהוא ירגיש, כמאמן יש לי אחריות כלפי השחקן עצמו והמועדון שלו". במקביל להתמודדות יתקיים משחק בין סלובניה לצפון מקדוניה, שכל תוצאה בו עלולה להשפיע רבות על גורל הבית. אך המאמן האוסטרי חושב רק על המשחק מול ישראל: "אי אפשר לסמוך על אחרים".

היכולת של נבחרת ישראל לאחר צום יום הכיפורים: "השחקנים המאמינים רגילים לזה, אני לא רואה בכך שום תועלת עבורנו". היכולת של אנדי הרצוג: "הוא עושה עבודה טובה מאוד ומשחק כדורגל חיובי".

קשר רד בול זלצבורג יוליאן באומגרטלינגר ניצב לצד המאמן והתייחס בין היתר להפסד 2:4 לישראל: "אנחנו רוצים להיות יעילים במשחק הבית הקרוב. אנחנו מכירים את היריבה, למדנו את הלקחים מהמשחק בישראל אבל אנחנו לא שוכחים את ההפסד שספגנו מהם. יש לנו עכשיו שני משחקים חשובים ומכריעים מאוד שיקבעו את גורל ההעפלה ליורו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי