ווינאלדום: "המשחק הכי טוב שלי". וגם: ציון הדרך של הולנד

ג'ורג'יניו ווינאלדום
ג'ורג'יניו ווינאלדום | SERGEI GAPON/AFP via Getty Images

בזכות ה-1:2 על בלארוס נבחרת האורנג' השלימה ארבעה ניצחונות רצופים, דבר שלא קרה מאז מונדיאל 2014. קשר ליברפול שכיכב עם צמד אמר: "חשבנו שיהיה קל יותר". קומאן ביקר את חוליית הקישור

(גודל טקסט)

זה לא היה מרשים, אבל נבחרת הולנד ממשיכה לקרב את עצמה לטורניר בינלאומי ראשון מאז 2014 לאחר 1:2 על נבחרת בלארוס בחוץ. הקשר ג'ורג'יניו ווינאלדום, שכבש רק שער אחד במדי ליברפול העונה, העלה את מאזנו לחמישה שערים בקמפיין המוקדמות עם צמד ראשון שלו בזירה הבינלאומית, שלמעשה הוביל את האורנג' לניצחון רביעי ברציפות, דבר שלא קרה מאז המונדיאל בברזיל.

ווינאלדום אמר בסיום המשחק: "ללא ספק מדובר בהופעה הטובה ביותר שלי במדי נבחרת הולנד, זה היה ערב קשה, בטח במגרש כזה. לדעתי חשבנו שזה יהיה קל יותר אחרי המחצית, לא נראינו טוב במשחק העמידה שלנו, איבדנו בקלות את הכדור וההגנה שלנו לא הייתה בשיאה, אבל איש לא אמר שהמשחקים נגד צפון אירלנד ובלארוס יהיו קלים.

המאמן רונאלד קומאן דיבר גם הוא לאחר המשחק וביקר את משחק ההגנה של נבחרתו: "לא יכול להיות שיש שלושה שחקני הגנה מול שלושה שחקני התקפה של בלארוס, הם חושבים שוורג'יל ואן דייק יכול לעשות הכל. אני חושב שדה יונג ובלינד צריכים להיכנס פנימה, ליריבה היה קל מדי. אני לא כועס, תמיד יש נקודות לשיפור. אבל לקחנו שש נקודות פעמיים בשתי הפגרות האחרות, שזה סימן טוב".


רונאלד קומאן. לא היה מרוצה ממשחק ההגנה (GABRIEL BOUYS/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי