ראמוס: זה בשבילך, לואיס אנריקה, מורנו: "גאה בשחקנים"

שחקני נבחרת ספרד חוגגים
שחקני נבחרת ספרד חוגגים | JONATHAN NACKSTRAND/AFP via Getty Images

הקפטן המושעה לא שכח להקדיש את העפלתה של ספרד ליורו למי שעמד על הקווים בתחילת המסע. המאמן הנוכחי: "עצוב אם יש מישהו שלא רוצה שאצליח. יש לי סגל מצוין". השחקנים חגגו, אפילו דה חאה זכה למחמאות מהתקשורת

(גודל טקסט)
 נבחרת ספרד ראתה בתוך ימים ספורים עד כמה הכדורגל הפכפך. ביום שבת היא ספגה שער שוויון אכזרי ברגע האחרון וסיימה רק בתיקו 1:1 נגד נורבגיה ואילו אתמול (שלישי) הנבחרת של רוברט מורנו נהנתה משער מאוחר של רודריגו מורנו, כפתה 1:1 על שבדיה ובמשחקה ה-700 מאז ומעולם הבטיחה את מקומה ביורו 2020.


המספרים מספרים שספרד לא כבשה שער שמנע הפסד בזמן פציעות במוקדמות יורו או מונדיאל מאז 2005 אז היה זה קרלוס מרצ'נה הבלם שהשווה מול בוסניה ב-2005. מעבר לכך, הלה-רוחה לא הפסידו ב-26 המשחקים האחרונים שלה במוקדמות יורומונדיאל – הרצף הטוב ביותר של נבחרת כלשהי, וכבשה במשחק מספר 38. השחקנים חגגו בחדר ההלבשה לאחר המשחק וצעקו: "באנו לסבול כאן, לא ויתרנו", כשהקפטן סרחיו ראמוס העלה סטורי לרשתות החברתיות והקדיש את ההעפלה ליורו למאמן שהחל את הקמפיין, לואיס אנריקה.


המאמן רוברט מורנו שלא הצליח לשמור על איפוק לאחר השער הדרמטי וחגג בטירוף, סיכם לאחר המשחק: "אני שמח עבור הנבחרת, יש לי סגל מעולה עם כל כך הרבה שחקנים טובים כך שאני יכול לבצע שינויים רבים. תיקנו את כל מה שנכשלנו בו. היה ברור שנעפיל. אני רוצה להזכיר גם את לואיס אנריקה ומשפחתו להם אני מקדיש את ההעפלה וגם את ראשי ההתאחדות. אצטרך לראות את המשחק שוב כדי לנתח אותו. דויד דה חאה? הוא רשם עצירה ענקית במחצית הראשונה, זה התפקיד שלו, אנחנו גאים בו. גם שחקנים אחרים היו טובים".



רודריגו. לקח את ספרד ליורו (JESSICA GOW/TT NEWS AGENCY/AFP via Getty Images)


ברמה האישית: "אולי יש לאנשים ספקות, אבל בסופו של דבר הם חייבים לתמוך בי, לטוב או לרע, אני המאמן וזה מה שקובע. זה עצוב לחשוב שיש כאלה שרוצים שמשהו ישתבש. הייתי רוצה שכל אלה שמעבירים ביקורת יצטרפו אלינו ויעמדו לטובת הנבחרת כשהיורו יגיע לבילבאו, תעזרו לנו בזמנים הקשים".


ג'רארד מורנו בטח לא היה אחד מגיבורי המשחק אבל את אותו ערב הוא לא ישכח – הערב בו ערך את הופעת הבכורה שלו בספרד, בגיל 27. מורנו אמר: "זה חלום שהיה לי מאז שהייתי ילד, זה הטופ של הכדורגל. המטרה שלנו הושגה. ברור שאני חולם להיות ביורו ואעבוד קשה בשביל זה. אני אשמור את החולצה מהמשחק הזה".


אחרי גל ביקורות גדול שספג שוער מנצ'סטר יונייטד מאז המונדיאל המאכזב שעבר עליו, סוף סוף הוא זכה לתמיכה מצד התקשורת. "דה חאה הוא שוב דה חאה", נכתב ב"אס", "היה הבולט ביותר עד שנפצע", שם החמיאו גם לרודריגו מורנו. "עם רודריגו ליורו", נכתב. "כבר הבטנו קדימה למשחק במלטה, התחלנו בסיכום של המשחק המאכזב בסקנדינביה ואז הגיע רודריגו עם שער בדקה ה-92, שער שמאפיין את הקפטן סרחיו ראמוס, עם כל כך הרבה נשמה. זה מה שהיינו צריכים". מנגד, בשער "מארקה" נכתב: "פחות רע" והוסיפו שהשער הדרמטי סיפק נחמה לאחר עוד משחק רע. ואין ספק שהיכולת צריכה להדאיג את הספרדים שבטח לא נראים כמו אחת הנבחרות הפייבוריטיות לזכייה ביורו.

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

¡Buenas noches! ️ Esta es la portada de mañana

A post shared by Diario AS (@diarioas) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי