ביחד עם קיין ולבנדובסקי: זהבי בנבחרת של אופ"א

ערן זהבי
ערן זהבי | דני מרון

מלך שערי מוקדמות יורו 2020, שכבש מול אוסטריה ולטביה בשני משחקי הנבחרת האחרונים, נכלל ב-11 של השבוע והוצב בתור קשר. ההרכב המלא בפנים

(גודל טקסט)
חלון משחקים נוסף בזירה הבינלאומית הסתיים וערן זהבי הוא עדיין מלך שערי מוקדמות יורו 2020. חלוץ נבחרת ישראל, שכבש בהפסד 3:1 באוסטריה בשבוע שעבר וכן אמש (שלישי) בבאר שבע ב-1:3 על לטביה, העלה את מאזנו ל-11 שערים בשמונה משחקים והוא ממשיך להקדים את ארטם דזיובה הרוסי שכבש תשעה שערים וכן את הכוכבים הגדולים בעולם, הארי קיין וראחים סטרלינג האנגלים (שמונה שערים כל אחד), כריסטיאנו רונאלדו (7 שערים) ועוד רבים וטובים.


אמנם אלה לא היו שתיים מהופעותיו הגדולות ביותר, אפילו שבאוסטריה הוא בוודאי כבש את אחד השערים היפים בקריירה שלו, אבל עבור אופ"א שער בכל משחק הספיקו לו כדי להיכנס פעם נוספת לנבחרת השבוע, שם הוא הוצב בתור קשר במערך 3-4-3 לאור שלושת החלוצים האימתניים שנבחרו – רומלו לוקאקו מבלגיה, רוברט לבנדובסקי הפולני וכן הקפטן האנגלי הארי קיין. 


בשני המשחקים הבאים של הנבחרת, נגד פולין (16.11) ובחוץ מול מקדוניה הצפונית (19.11), ינסה זהבי כמובן להבקיע שערים נוספים במדי הנבחרת ואולי גם לסיים כמלך השערים של המוקדמות, ואם יצליח להבקיע שניים נוספים ישווה את שיא המוקדמות – שלושה שערים בשני המשחקים, כאמור, יהפכו אותו למבקיע המצטיין בכל הזמנים בשלב מוקדמות יורו.


הרכב השבוע של אופ"א: מרט גונוק (טורקיה), מריח דמיראל (טורקיה), אנדריי סמיונוב (רוסיה), רוגבי באלדווינסון (איי פארו), דניס צ'רישב (רוסיה), ג'ון מקגין (אסטון וילה), רוסלן מלינובסקי (אוקראינה), ערן זהבי ישראל), הארי קיין (אנגליה), רומלו לוקאקו (בלגיה), רוברט לבנדובסקי (פולין)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי