רוברט לבנדובסקי בסגל פולין לקראת המשחק נגד ישראל

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | JANEK SKARZYNSKI/AFP/Getty Images

חלוצה של באיירן מינכן שמרעיד רשתות בבונדסליגה יידחה בסופו של דבר את הניתוח ויעמוד לרשות בז'צ'ק כשזה יתארח בטדי בשבת הבא. גם פיונטק זומן על אף העונה הקשה במילאן. שצ'סני כמובן בפנים, בלז'קובסקי בחוץ

(גודל טקסט)
נבחרת פולין שתפגוש ביום שבת הבא את נבחרת ישראל באצטדיון טדי, פרסמה היום (שני) את סגל השחקנים לקראת המשחק וכן למשחק סיום המוקדמות נגד סלובניה כעבור שלושה ימים. הבשורה הגדולה היא הכללתו של רוברט לבנדובסקי, חלוצה של באיירן מינכן שנמצא העונה בכושר מפלצתי, שהיה ספק לגבי שיתופו.


החלוץ, שכבש חמישה שערים בקמפיין מוקדמות היורו במדי נבחרתו ו-20 במדי באיירן (ב-16 משחקים בלבד*, היה אמור לעבור ניתוח אך החליט לדחות את התאריך כדי לעמוד לרשות הנבחרת של יז'י בז'צ'ק שמוליכה את טבלת הבית ביתרון שלוש נקודות על פני השנייה בטבלה אוסטריה.


עוד בסגל של מוליכת הבית ניתן למצוא כמובן את וויצ'ך שצ'סני שוערה הראשון של יובנטוס אלופת איטליה. קשישטוף פיונטק שחווה עונה לא קלה במדי מילאן ולא משחזר את הכושר שאפיין אותו, נכלל ברשימת המוזמנים בכל זאת וכך גם ארדישו מיליק מנאפולי. מנגד, הקשר יאקוב בלז'קובסקי, סגן מלך ההופעות לא זומן.



כזכור, במשחק הקודם בין הנבחרות, לפני קצת פחות מארבעה חודשים – ניצחה פולין 0:4 כשלזכותה הבקיעו ארבעה כובשים שונים. זה היה ההפסד הכי גבוה של הנבחרת בעידן הרצוג.



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי