סטרלינג צפוי לחזור להרכב נבחרת אנגליה במשחק נגד קוסובו

הארי קיין וראחים סטרלינג חוגגים
הארי קיין וראחים סטרלינג חוגגים | BEN STANSALL/AFP/Getty Images

שלושת האריות זקוקים לנקודה נגד מונטנגרו (21:35 בספרט4) כדי להבטיח מקום באליפות אירופה, כוכב מנצ'סטר סיטי שהוצא מהסגל אמור לחזור ישירות ל-11 של סאות'ג'ייט בשבוע הבא. אוקסלייד צ'מברליין יעלה בקישור?

(גודל טקסט)

נבחרת אנגליה זקוקה לנקודה אחת בלבד משני משחקיה הקרובים כדי להבטיח את השתתפותה בקיץ 2020 באליפות אירופה, והיא תוכל לעשות זאת כבר הערב (חמישי, 21:35 בספורט4) כשתארח באצטדיון וומבלי את מונטנגרו ויהיה זה משחקה ה-1,000, המדינה הראשונה שנבחרתה מגיעה למספר מרשים כזה של הופעות.

אז אנגליה אמנם מצפה לחגיגה גדולה, כשבנוסף לציון הדרך היא גם צפויה להבטיח את העפלתה ליורו, אבל העימות בין ג'ו גומז לראחים סטרלינג בהחלט לקח את מירב תשומת הלב. כידוע, שחקן ההגנה של ליברפול וכוכב מנצ'סטר סיטי התעמתו באימון ביום למחרת ה-1:3 באנפילד, על פי הדיווחים היה זה הקשר שנהג באלימות ובתגובה הוא הושעה מהמשחק הערב, אבל באנגליה מדווחים שהשניים שוחחו, נרשמה התנצלות פרטית ופומבית לעיני שאר השחקנים ושדרכו של סטרלינג להרכב במשחק ביום ראשון בקוסובו סלולה – דבר שסאות'גייט נוטה לעשות גם כדי שלא לפגוע ביחסיו עם השחקן.

"לפני שאני יודע באיזו תוצאה נסיים את המשחק נגד מונטנגרו, אני יכול לראות את סטרלינג חוזר להרכב", אמר סאות'ג'ייט לעיתונאים, "יש לי רק מילים טובות לומר עליו מאז התקרית. הוא דיבר עם הקבוצה, התאמן מצוין ואני לא יכול להתעלם מהתגובה שלו לאירוע".

אז סטרלינג לא ישחק הערב וגם ג'ורדן הנדרסון מושעה, כך שנראה כי ג'יידון סאנצ'ו יעלה בחוד לצד מרקוס ראשפורד והארי קיין, בקישור ימשיך מייסון מאונט וגם הארי ווינקס ואלכס אוקסלייד צ'מברליין בתמונת ה-11 (האחרון לא פתח בהרכב מזה שנה וחצי), גם בשל פציעות פביאן דלף ורוס בארקלי ששוחררו מהסגל. 


ישוב לקישור של נבחרת אנגליה? אוקסלייד צ'מברליין (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי