צפו בתקציר: איטליה שמרה על מאזן מושלם עם 0:3 על בוסניה

לורנצו אינסינייה, ניקולו בארלה
לורנצו אינסינייה, ניקולו בארלה | Claudio Villa/Getty Images

אצ'רבי (21), אינסינייה (37) ובלוטי (53) כבשו לאזורי, שהשיגו ניצחון עשירי ברציפות לראשונה בהיסטוריה ושמרו על מאזן נקי מהפסדים במוקדמות היורו. במקביל, ספרד מחצה 0:7 את מלטה

(גודל טקסט)

נבחרת איטליה, שהבטיחה זה מכבר את מקומה במשחקי יורו 2020, התארחה הערב אצל בוסניה ושמרה על מאזן מושלם במוקדמות, כשגברה עליה 0:3. ספרד, שגם היא עלתה כבר לטורניר היבשתי עוד לפני המחזור הנוכחי, הביסה בביתה את נבחרת מלטה ללא קושי.


בוסניה – איטליה 3:0
האיטלקים שברו הערב את רצף הניצחונות שלהם מאז ומעולם כשהשיגו את העשירי ברציפות. יום היסטורי לכדורגל האיטלקי. במקביל, האזורי רשמו ניצחון תשיעי רצוף במשחקי המוקדמות והם בראש הבית עם 27 נקודות מתשעה משחקים. אצ'רבי (21), אינסינייה (37) ובלוטי (53) בשער מרהיב, כבשו את שלושת השערים.


המארחת, שאיבדה עוד לפני המשחק כל סיכוי להעפיל ליורו, הציגה משחק חלש מול התצוגה השוטפת והמהנה של האיטלקים. הבוסנים גם ספגו הפסד ביתי לראשונה מזה תשעה משחקים.


האיטלקים חוגגים בבוסניה (Claudio Villa/Getty Images)


הרכבים
בוסניה: איברהים שהיץ', זוראן קברזיץ', עדנאן קובאצ'ביץ', ארמין ביקאקצ'יץ', סיאד קולאשינץ, מוחמד בשיץ' (אלוויס סאריץ', 61), מיראלם פיאניץ' (מאטו יאז'אלו, 77), גויקו סימירוט, אדין ויסקה (ארמין הודז'יץ', 61), אדין דז'קו, ראדה קרוניץ'.


איטליה: ג'יאנלואיג'י דונארומה פיירלואיג'י גוליני 88), אלסנדרו פלורנצי, לאונרדו בונוצ'י, פרנצ'סקו אצ'רבי, אמרסון, ניקולו בארלה, ז'ורז'יניו, סאנדרו טונאלי, פדריקו ברנארדסקי (סטפאן אל שעראווי, 75), אנדראה בלוטי, לורנצו אינסינייה (גאטאנו קסטרובילי, 86).




אצ'רבי חוגג שער ראשון במדי איטליה (Claudio Villa/Getty Images)


מהלך המשחק
דקה 21, 0:1 לאיטליה: ניקולו בארלה שלח כדור ענק לעברו של פרנצ'סקו אצ'רבי שכבש את שערו הראשון במדי הנבחרת.


דקה 37, 0:2 לאיטליה: אנדראה בלוטי שלח כדור שהגיע היישר אל לורנזו אינסינייה שבעה מטרים מהשער, החלוץ בעט לא חזק אך מדויק פנימה.


דקה 53, 0:3 לאיטליה: אנדראה בלוטי דהר לכיוון שער בוסניה ותוך כדי תנועה בעט כדור קשתי ומדויק פנימה. שער ענק.



טיול של ערב שישי. שחקני ספרד חוגגים (CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images)


ספרד – מלטה 0:7
"לה רוחה" שמרה על מאזן נקי מהפסדים במוקדמות ושייטה לניצחון ביתי קל. אלברו מוראטה המשיך בכושר הנהדר שהוא מפגין לאחרונה באתלטיקו מדריד וכבש את השער הראשון בדקה ה-23. סנטי קאסורלה הכפיל כעבור שמונה-עשרה דקות ובמחצית השנייה הגיעו שני שערים תוך דקה בלבד. פאו טורס הבקיע את הראשון שבהם בנגיחה בדקה ה-62 ומיד לאחר מכן, חטיפה במרכז המגרש הובילה למתפרצת קטלנית שהסתיימה בשער הרביעי של הספרדים, אותו כבש פבלו סראביה.


בדקה ה-69, דני אולמו הוסיף את החמישי לאחר מסירת עומק נפלאה של תיאגו אלקנטרה. שלוש דקות חלפו וג'רארד מורנו הרשית את השישי וארבע דקות לסיום חסוס נבאס הצטרף לחגיגה, כשהבקיע את השביעי וקבע את תוצאת המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי