צפו: אנטואן גריזמן כבש ובישל במדי צרפת ב-0:2 נגד אלבניה

אנטואן גריזמן חוגג
אנטואן גריזמן חוגג | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

חלוצה של ברצלונה הבריק במדי אלופת העולם, שסיימה במקום הראשון בבית ח'. קורנטין טוליסו הוסיף. במקביל, נבחרת טורקיה גברה 0:2 על אנדורה הצנועה בעזרת צמד של אנס אונאל, איסלנד ניצחה 1:2 את מולדובה

(גודל טקסט)

משחקי מוקדות יורו 2020 הגיעו לישורת האחרונה, כאשר הערב (ראשון) בית ח' ננעל סופית. אלופת העולם צרפת, שעלתה כבר במחזור הקודם לטורניר הגמר ניצחה 0:2 את אלבניה. במקביל, נבחרת טורקיה המלהיבה גברה 0:2 על אנדורה הצנועה. איסלנד ניצחה 1:2 את נועלת הבית מולדובה וסיימה במקום השלישי.

אלבניה – צרפת 2:0
לאחר הניצחון הדחוק במחזור הקודם, החבורה של דידייה דשאן יצאה למשחק חוץ באלבניה, שהיה לפרוטוקול בלבד אך חשוב בשביל המיקום הסופי. תשע דקות מפתיחת ההתמודדות בטיראנה, אנטואן גריזמן הגביה כדור חופשי מדויק לכיוון מרכז הרחבה של אטריט ברישה, ולכדור הגיע קורנטין טוליסו, שמצא את הרשת עם נגיחה חזקה. בדקה ה-30 חלוצה של ברצלונה הצליח להיכנס לרשימת הכובשים בעצמו והכפיל את היתרון של ה"טריקולור" ובכך הקפיץ אותה למקום הראשון בבית.

אלופת העולם סיימה את הקמפיין במקום הראשון (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)
אלופת העולם סיימה את הקמפיין במקום הראשון (FRANCK FIFE/AFP via Getty Images)

אנדורה – טורקיה 2:0
הטורקים סיימו ב-0:0 במחזור הקודם נגד איסלנד, מה שהספיק להם להבטיח את הכרטיס ליורו. במשחק הערב הקצב היה הרבה פחות מהיר, ועיקר האירועים התרחשו במחצית הראשונה. מי שדאג שיהיו שערים בהתמודדות היה אנס אונאל, חלותה בן ה-20 של ריאל ויאדוליד הספרדית. בדקה ה-17 הוא שבר את הקרח במשחק עם שער נהדר ממרחק, וחמש דקות לאחר מכן השלים צמד מהנקודה הלבנה, וקבע כי טורקיה תסיים במקום השני.

סיימו בטעם מתוק. הטורקים חוגגים באנדורה (PASCAL PAVANI/AFP via Getty Images)
סיימו בטעם מתוק. הטורקים חוגגים באנדורה (PASCAL PAVANI/AFP via Getty Images)

תוצאה נוספת
מולדובה – איסלנד 2:1 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי