"ספרד מתנהלת כמו קרקס". לואיס אנריקה ימונה רשמית

רוברט מורנו
רוברט מורנו | Angel Martinez/Getty Images

המאמן הזמני רוברט מורנו קיבל הודעה שאינו ימשיך ונפרד בדמעות מהשחקנים. במדינה לא יכלו ליהנות זמן רב מה-0:12 בשני המשחקים האחרונים וההבטחה לדרג א' ביורו. וגם: הרקורד המדהים של ג'רארד מורנו

(גודל טקסט)
במשך רוב קמפיין המוקדמות, נבחרת ספרד לא הרשימה. היא נאלצה לראות את המאמן לואיס אנריקה עוזב את תפקידו בנסיבות מצערות, התקשתה לשחק כדורגל סוחף וספגה לא מעט ביקורות. בצמד המשחקים האחרונים זה השתנה ו"לה רוחה" אמנם פגשה נבחרות חלשות אך עדיין השיגה 0:12 מרשים והבטיחה שתשובץ בקבוצת הדירוג הראשונה בהגרלת היורו. "סימפוניית פרידה", נכתב ב"מארקה" על ה-0:5 אתמול (שני) על רומניה בעוד ב"אס" נכתב: "הדלת הגדולה נפתחה", אלא שהמשחק היה הסיפור המשני.


רוברט מורנו, שניהל את המשחקים האחרונים וחלם לעמוד על הקווים ביורו 2020 – קיבל הודעה על הפסקת עבודתו ונפרד בדמעות מהשחקנים בחדר ההלבשה. מעבר לכך הוא החליף מספר מילים עם הקפטן סרחיו ראמוס, וזהו. השחקנים היו מבולבלים מאוד ולא ממש ידעו מה להגיד בעמדת הראיונות חוץ מקלישאות כמו "זה לא בשליטתנו". המאמן החרים את מסיבת העיתונאים לאחר המשחק כשאף שחקן לא העניק ראיון מסודר.


"ספרד לא יכולה להתנהל כמו קרקס", נכתב בשער ה"מארקה" הבוקר. "וביום בו ספרד נראית כמו שלא נראתה זמן רב – מורנו קיבל הודעה על הפסקת עבודתו", נכתב בכתבה אחרת. ב"אס" נכתב: "עם לואיס אנריקה ליורו" שכן בהתאחדות עובדים נמרצות על לשכנע את המאמן לחזור אל הקווים. אנריקה, כזכור, נאלץ לעזוב את התפקיד בשל סיבות אישיות כשבהמשך נודע, לאחר שהנבחרת שמרה על דיסקרטיות, שבתו נפטרה בגיל תשע ממחלת הסרטן, כך שהמאמן הספיק לעמוד על הקווים שבעה משחקים בלבד.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#LaPortada España no puede ser un circo

A post shared by MARCA (@marca) on



רק נזכיר כי בחודש ספטמבר כשמורנו נשאל על האפשרות שאנריקה יחזור, הוא אמר: "אזוז הצידה בשמחה". ב-13:30 צפויה להיערך מסיבת עיתונאים רשמית בה הכל יתבהר. בספרד הזכירו גם כי נשיא ההתאחדות, לואיס רובליס, פיטר את המאמן ז'ולן לופטגי לפני מונדיאל 2018 לתדהמת השחקנים. אתמול הוא שוחח ארוכות בוואטספ במהלך המשחק בוונדה מטרופוליטנו.


והיה גם משחק. מי שהיה השחקן המצטיין הוא ג'רארד מורנו, חלוצה של ויאריאל, שהרשית פעמיים במהלך המחצית הראשונה. החלוץ שכבש העונה שמונה שערי ליגה בספרד חתום על רקורד מדהים של שלושה שערים וארבעה בישולים ב-237 דקות בנבחרת. עד לקמפיין הנוכחי הוא מעולם לא לבש את מדי הנבחרת. "הוא דורש את מקומו לקראת היורו", נכתב בספרד. הקפטן סרחיו ראמוס סיכם ברשתות החברתיות: "המשימה הושלמה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי