יעקוף את זהבי? דזיובה: "ביקשתי מהשחקנים לעזור לי"

ארטיום דזיובה
ארטיום דזיובה | AFP via Getty Images

חלוץ נבחרת רוסיה אמנם מצא את הרשת 9 פעמים מול 11 של כוכב נבחרת ישראל, אבל ב-21:45 הוא יעלה על כר הדשא מול סן מרינו שסופגת חמישה שערים בממוצע: "רוצה להבקיע שביעייה"

(גודל טקסט)

מוקדמות יורו 2020 יגיעו הערב (שלישי) לסיומן עם עשרת המשחקים האחרונים בתחרות ואז גם תוכרע זהות כל העולות היישר מהמוקדמות, תתבהר תמונת פלייאוף העלייה בו תשתתף ישראל במארס וגם ייקבע מלך השערים: האם יהיה זה הארי קיין האנגלי שבמקום הראשון עם 12 שערים וכבר סיים את משחקיו במוקדמות, ערן זהבי שכבש 11 ויעלה ב-21:45 לכר הדשא במקדוניה הצפונית בניסיון לכבוש מחדש את הפסגה או שאולי יהיה זה ארטיום דזיובה?

חלוץ נבחרת רוסיה וזניט אמנם כבש 9 שערים והוא זקוק לשלושער כדי להשתוות לקיין, אבל רוסיה, שכבר הבטיחה את המקום השני בבית ואת הכרטיס ליורו, תתארח אצל סן מרינו שלא צברה אפילו נקודה אחת, כבשה שער אחד ב-9 משחקים ולא פחות גרוע – ספגה 45 שערים, ממוצע של חמישה שערים למשחק!

במאזנו של דזיובה 24 שערים במדי הנבחרת ב-40 הופעות, רחוק שישה שערים משיאן הכיבושים שמצא את הרשת 30 פעמים ב-91 משחקים, ולא במקרה הכותרות ברוסיה הן כמעט ללא יוצא מן הכלל "דזיובה רוצה להבקיע שבעה שערים הערב". יתרה מכך, דזיובה לא היסס ואמר זאת לציטוט: "זה כנראה יהיה שקר אם אגיד שאני לא רוצה להיות מלך השערים בנבחרת, יש לי מחשבות על זה. ברור שאני רוצה להשאיר חותם בהיסטוריה של נבחרת רוסיה ואנסה לעשות זאת. כבר אמרתי לחברים שיתנו לי להבקיע שבעה שערים כדי שאוכל להפסיק לשגע אותם. הכי חשוב שננצח, אבל אם אבקיע ואתקרב למטרה, אז אנסה. נראה מה יהיה".


דזיובה. יצליח להבקיע שביעייה בסן מרינו? (GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי