סרג' גנאברי השתווה לגרד מולר: "נהנה לשחק כחלוץ"

סרג' גנאברי
סרג' גנאברי | Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images

שחקן הכנף של באיירן כבש שלושער והגיע ל-13 שערים ב-13 הופעותיו הראשונות - בדיוק כמו החלוץ האגדי. לב זכה למחמאות: "שלט בקמפיין בביטחון, לא הלך בדרך הקלה ו-ויתר על הוותיקים". המאמן: "אופטימי לגבי העתיד"

(גודל טקסט)
נבחרת גרמניה הבטיחה את העפלתה ליורו 2020 עוד לפני משחקה האחרון אך רצתה לסיים את הקמפיין בסטייל. החניכים של יואכים לב הביסו 1:6 את צפון אירלנד על אף שנקלעו לפיגור מוקדם. המאמן יכל לתת הזדמנות לשחקנים אחרים כמו השוער מארק אנדרה טר שטגן וכן בלמה של הרטה ברלין, ניקלאס שטארק, שערך הופעת בכורה מרגשת במדי הנבחרת: "אני חולם לשחק ביורו 2020 והלוואי שזה יקרה". ג'ונאס הקטור רשם הופעה ראשונה בנבחרת ב-2019 ובישל פעמיים. "הנבחרת העפילה עוד קודם לכן אך היה חשוב לה להבריק שוב. בעיקר לסרג' גנאברי ולאון גורצקה", נכתב ב"קיקר".


מי שלא ישכח את הערב הזה זמן רב הוא סרג ג'נאברי, קשרה של באיירן מינכן שבנבחרת משחק בחוד ההתקפה. גנאברי כבש שלושער עצום ורשם ציון דרך גדול. ב-13 הופעותיו הראשונות בנבחרת הוא כבש לא פחות מ-13 שערים – יותר ממירוסלב קלוסה (כבש 11) ובדיוק כמו האגדה גרד מולר לפני 50 שנה. "השואו של גנבארי", סיכמו ב"בילד".


גנאברי אמר לאחר המשחק: "אני צריך לתת את המיטב בכל משחק. אני נהנה מאוד לשחק כאן כחלוץ. בנוער כבשתי המון שערים ואני שמח שהעונה זה מסתדר עבורי". כשנשאל על שינוי בנבחרת, אמר: "זה מעצבן לדבר על שינוי כל הזמן. אנחנו משחקים טוב כמעט כל השנה אך לא הצלחנו להביא את התואר הביתה. נהיה חזקים מאוד גם ביורו".




יואכים לב סיכם: "לא נלחצנו אחרי שספגנו, אהבתי מאוד את מה שראיתי. היינו מרוכזים במשך 90 דקות והמשכנו לתקוף גם כשהיינו ביתרון של שניים או שלושה שערים. היה לא פשוט כי הם התגוננו עם תשעה שחקנים. משחק הזה גורם לי להביט קדימה בצורה חיובית. אני מרוצה מלאון גורצקה, הוא שחקן בלתי צפוי". ב"בילד" החמיאו למאמן המאנשפט: "הוא העביר מסר, שלט בביטחון בקמפיין לאחר האכזבה בגביע העולם. הוא לא הלך בדרך הקלה ו-ויתר על הוותיקים כמו תומאס מולר, ג'רום בואטנג וסמי קדירה".


בתקשורת המקומית השוו בין גרמניה לבין נבחרות אחרות. "הקבוצה הזו הרוויחה את האמון שלנו, גם אם צרפת או אנגליה נראות כרגע כפייבוריטיות. היא משחקת בתשוקה, זוהי תחילתו של כישן חדש. כשם שמונדיאל 2010 הניח את היסודות לזכייה ב-2014, אולי החבר'ה האלה יהיו הכי טובים בעולם ביורו 2024 בגרמניה". הקשר אמרה צ'אן שתופקד כבלם ושמח לחזור לשחק, התייחס לעניין: "המשחק הזה לא שינה את העובדה שאנחנו לא פייבוריטים, אבל הוכחנו שיש לנו פוטנציאל גדול, החבר'ה הצעירים האלה טובים".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי