ההתאחדות הגרמנית גיבתה את לב: "ידריך את הנבחרת ביורו הקרוב"

אחרי ה-6:0 לספרד והדיווחים על עזיבתו של המאמן, ההתאחדות הגרמנית שמה סוף לשמועות: "היה חשוב לדון בנושא לקראת אליפות אירופה. משחק אחד לא יכול להיות קנה מידה ליכולת הכללית"

(גודל טקסט)

נבחרת גרמניה ספגה במחזור הנעילה של ליגת האומות את אחת התבוסות הגדולות בתולדותיה עם 6:0 כואב על ספרד, ובעקבות כך מעמדו של יואכים לב שוב עלה על הפרק והחלו דיווחים כי לא יעמוד על הקווים ביורו הקרוב. היום (שני) ההתאחדות הגרמנית שמה סוף לשמועות והודיעה כי המאמן הולך להישאר לפחות עד טורניר הגמר בקיץ 2021.

על פי ההודעה הרשמית: "בדרך ליורו הקרוב הושגו כמה החלטות חשובות – בהתאם לזאת הוחלט כי לב ימשיך להיות המאמן של נבחרת גרמניה. ישנה אמונה כי לב וכל צוות האימון שלו יספקו תוצאות טובות, למרות הסיטואציה המאתגרת. היה חשוב לדון במצב הנוכחי אחרי התבוסה לספרד בחודשים שקדמו לאליפות אירופה. משחק אחד לא יכול להיות קנה מידה ליכולת הכללית של הנבחרת".

לב כזכור מאמן את נבחרת גרמניה מיד לאחר מונדיאל 2006 וב-14 השנים בתפקיד הדריך את המאנשאפט ב-188 משחקים בכל המסגרות, מתוכם ניצח ב-120, הפסיד 37 בלבד וזכה עם הנבחרת בגביע הקונפדרציות בשנת 2017 וכמובן במונדיאל 2014 בברזיל. המשך דרכו לאחר מכן יהיה תלוי לאחר היורו הקרוב למרות שחתום עד 2022.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי