ונגר יצא להגנת בנזמה: "הוא ראוי להיות ביורו, יכול לשחק בכל נבחרת"

קארים בנזמה חוגג | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

39 ימים לפני שאליפות אירופה יוצאת לדרך, המנג'ר האגדי של ארסנל תומך בהחזרת חלוץ ריאל מדריד לטריקולור: "הסיבה שהוא לא מוזמן לא קשורה לספורט". דידייה דשאן יתחרט כנגד כל הסיכויים?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

כבר שש שנים שקארים בנזמה לא נכלל בסגל נבחרת צרפת בעקבות "פרשת קלטת הסקס", בגינה יעמוד למשפט באוקטובר באשמת ניסיון סחיטה של חברו לנבחרת מתאו ולבואנה, אבל גם בלעדיו הצליחה הטריקולור לזכות בגביע העולם ב-2018 ולהגיע עד גמר יורו 2016. בעוד 39 ימים ייצא לדרך יורו 2020 והסיכוי של כוכב ריאל מדריד לשוב לסגל קלוש במקרה הטוב ונראה אפסי, אבל יש מי שתומך בהחזרתו.

מנואל ואלס, ראש ממשלת צרפת בזמנו, קרא להדיח את בנזמה מהסגל והחלוץ בן ה-33 אכן לא שיחק מאז במדים הלאומיים והשקיע את מירב מאמציו וזמנו בריאל מדריד, איתה זכה בכל תואר אפשרי. גם העונה הוא מצעיד את הבלאנקוס בבטחה, אבל ביורו הקרוב הוא אמור לצפות מהבית.

כעת, מי שיצא להגנת החלוץ, יש שיגידו במפתיע, הוא לא אחר מאשר ארסן ונגר. המנג'ר בן ה-71, שמשמש כפרשן בכיר מאז עזב את ארסנל לפני שלוש שנים, התראיין בצרפת והבהיר: "זה ברור שהאיכויות של בנזמה הן לא הבעיה, זו לא הסיבה שבגללה הוא לא בנבחרת. מבחינתי, הוא ראוי במאת האחוזים לשחק ביורו. כבר עשור הוא שחקן הרכב בריאל מדריד והוא יכול לשחק עבור כל מדינה אחרת, הסיבה שהוא לא מוזמן לא קשורה לספורט".

בעבר כבר דווח שבנזמה עשוי לבקש לשחק עבור נבחרת אחרת לאור הדחתו מסיבות שאינן נוגעות לספורט ומונעות ממנו לקחת חלק בתחרויות הגדולות בעולם על אף שהוא שחקן הרכב בקבוצה בכירה כמו ריאל מדריד כבר 10 שנים, אך בדצמבר הוא יחגוג את יום הולדתו ה-34 וכמובן שזה כבר לא ריאלי. בנבחרת צרפת הוא החל לשחק ב-2007 ועד הדחתו כבש 27 שערים ב-81 הופעות. האם דידייה דשאן יחזיר אותו כנגד כל הסיכויים?

קארים בנזמה | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי