לב התקשר למולר: "רוצה שתחזור לנבחרת גרמניה"

לאחר למעלה משנתיים בהן התעלם ממנו, המאמן, כך לפי "בילד", הודיע לשחקן באיירן כי הוא עתיד להיכלל בסגל ליורו 2020 שייפתח בעוד כחודש. הקשר שזכה במונדיאל ב-2014, הצטיין העונה עם 15 שערים ו-22 בישולים

(גודל טקסט)

בדיוק בעוד חודש ימים ייצא לדרך יורו 2020 באיחור של שנה. הליגות הגדולות באירופה נמצאות בשלב הסיום. עבור נבחרת גרמניה יהיה מדובר בטורניר מיוחד – האחרון של המאמן יואכים לב על הקווים. בעוד שמונה ימים צפוי המאמן לפרסם את הסגל עם שם אחד בולט: תומאס מולר.

לפי הדיווח ב"בילד", עיתון הספורט הגדול במדינה, המאמן כבר התקשר להודיע לקשר באיירן מינכן כי הוא רוצה שיחזור לנבחרת הלאומית. מולר חווה תקופה קשה בבאיירן תחת המאמן ניקו קובאץ' בשנה שעברה אך מאז בואו של האנזי פליק הכל השתנה. ב-44 משחקים העונה רשם מולר 15 שערים ו-22 בישולים ובלט גם במשחק האליפות של באיירן מינכן שפירקה 0:6 את בורוסיה מנשנגלדבאך בשבת.

מולר, כזכור, זכה עם גרמניה במונדיאל 2014 וכבש 38 שערים במאה הופעות במאנשפט. בחמישה במרץ 2019 הודיע לב כי מולר אינו חלק מהעתיד של הנבחרת, בדומה לג'רום בואטנג ומסוט אוזיל. הוא אמר בזמנו כי הוא כועס ומופתע ובחודש מרץ הנוכחי כשהחלו הספקולציות הוא הבהיר כי הוא בהחלט מוכן לחזור לנבחרת.

במונדיאל האחרון הודחה גרמניה כאלופת העולם המכהנת, בבושת פנים כבר בשלב הבתים והיא תרצה לתקן את הרושם ולהיפרד בטעם טוב מלב שעומד על הקווים מאז 2006.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי