החלטה ששווה גביע? לאפורט בחר לייצג את נבחרת ספרד

איימריק לאפורט | Anthony Dibon/Icon Sport

חיזוק משמעותי ללואיס אנריקה לקראת הטורניר שיחל בחודש הבא: הבלם הצרפתי של מנצ'סטר סיטי יכלל בסגל של ה"לה רוחה" לאחר שלא רשם הופעה רשמית אחד במדי אלופת העולם של דשאן. יפתח לצד סרחיו ראמוס?

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

יורו 2020 עתיד לצאת לדרך בעוד כחודש, והיום (שלישי) קיבלו אוהדי נבחרת ספרד בשורה גדולה. הבלם הצרפתי של מנצ'סטר סיטי, איימריק לאפורט, בחר לייצג את ה"לה רוחה" באליפות אירופה הקרובה ויעמוד לרשותו של לואיס אנריקה בטורניר הגדול של אירופה.

השחקן ממוצא באסקי, שנולד בצרפת ואף שיחק בנבחרות הצעירות של הטריקולור, לא זכה להזדמנות מהמאמן דידייה דשאן, למרות ההערכה הרבה לה הוא זוכה מאז ימיו באתלטיק בילבאו ועד לשנים האחרונות באנגליה. למעשה, לאפורט זומן לסגל פעמים בודדות בלבד ולא רשם הופעה רשמית אחת.

לפי החוקים הברורים של פיפ"א, הופעות של שחקן במדי נבחרת צעירה אינם מונעים ממנו לייצג מדינה אחרת ברמת הבוגרים. ארבעת הבלמים שתכנן אנריקה לזמן לסגל ליורו הם סרחיו ראמוס, פאו טורס, איניגו מרטינס, וחברו של לאפורט במנצ'סטר, אריק גארסיה. לאור ההחלטה של אופ"א להרחיב את הסגלים ליורו מ-23 ל-26 שחקנים, ייתכן כי כל החמישה יכללו בסגל הסופי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי