דיווח: סרחיו ראמוס עשוי שלא לקבל זימון ליורו

לפי "מארקה", ללואיס אנריקה יש ספקות רבים בנוגע לקפטן שרשם רק חמישה משחקים במדי ריאל ב-2021. "טורניר גדול בלעדיו הוא תרחיש אמיתי עד כמה שזה נשמע מופרך". בראשון אמר המאמן: "אקח את השחקנים שהכי טובים"

(גודל טקסט)

בעוד שבוע יפרסם לואיס אנריקה את סגל השחקנים של נבחרת ספרד ליורו 2020 הקרוב. האם הקפטן סרחיו ראמוס לא יהיה שם? לפי "מארקה", עיתון הספורט הגדול במדינה: "יורו ללא ראמוס הוא תרחיש אמיתי עד כמה שזה נשמע מופרך". בדיווח נטען כי למאמן לואיס אנריקה יש ספקות גדולות לגביו.

כזכור, ספרד "ניצחה" את צרפת עם ההחלטה של אימריק לאפורט לשחק בשורותיה ובלם מנצ'סטר סיטי מועמד לפתוח בהרכב. אבל הבעיה הגדולה היא בראמוס עצמו שנעדר כזכור מהמשחקים החשובים של ריאל העונה – הוא לא שיחק בקלאסיקו השני, החמיץ את צמד משחקי רבע הגמר נגד ליברפול וכן את המשחק הראשון נגד צ'לסי. בגומלין הוא חזר לשחק אבל היה נראה רחוק ממצב פיזי אופטימלי.

זו העונה הקשה והגרועה ביותר של ראמוס שרשם 21 הופעות בלבד מבין 49 המשחקים של ריאל. בעוד אשתקד הצליח לשמור על עצמו מפציעות וגם בחצי העונה הראשון, יחסית, ב-2021 יש לו חמישה משחקים בלבד. גם כעת ראמוס מושבת. הוא לא שיחק במהלך ה-2:2 נגד סביליה ולא נכלל בסגל ריאל גם למשחק הערב נגד גרנאדה.

אנריקה מעריך את ראמוס, כינה אותו כמנהיג הנבחרת לא פעם ושמר איתו על קשר בזמן הפציעה הארוכה, אך ביום ראשון הבהיר בריאיון: "אקח את השחקנים שאני חושב שהם הטובים ביותר לקראת היורו". נראה כי ראמוס מדורג בההיררכיה כרגע גם אחרי פאו טורס, איניגו מרטינס ואריק גארסיה. כמו כן נשקלת האפשרות שהמאמן יזמן חמישה שחקני הגנה.

ראמוס, שערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת כבר ב-2005, הוא שיאן ההופעות של ספרד מאז ומעולם, כזכור, עם 180 משחקים. הוא היה חלק מדור הזהב של ספרד שזכתה ביורו-מונדיאל-יורו. במונדיאל האחרון הנבחרת הודחה בבושת פנים כבר בשלב שמינית הגמר אחרי הפסד בפנדלים למארחת רוסיה. האם הוא יוכל לקחת חלק בטורניר גדול שמיני במספר? התשובות בקרוב.

ראמוס שבור אחרי ההדחה נגד רוסיה. ישחק ביורו? | KIRILL KUDRYAVTSEV/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי