בניגוד לדיווחים: שבדיה אישרה שאיברהימוביץ' ייעדר מהיורו

זלאטן איברהימוביץ' | Marco Canoniero/LightRocket via Getty Images

תחילה נראה היה שהחלוץ יוכל לשוב בזמן לאליפות אירופה, אבל המאמן יאן אנדרסון הצהיר: "לצערנו הוא יחמיץ את המשחקים בגלל הפציעה". גם מילאן תיאלץ להסתדר בלעדיו במחזורי סיום העונה

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

לפני חודשיים הגיעה ההכרזה הגדולה של השבדים, שבישרה לעולם על חזרתו של זלאטן איברהימוביץ' לנבחרת. בגיל 39 ואחרי חמש שנות היעדרות מהמדים הלאומיים, "הענק השבדי" וההתאחדות המקומית אישרו רשמית שהוא יהיה בסגל ליורו 2020

אלא שבימים האחרונים התכניות השתבשו ואיברהימוביץ' והיום (שבת) נודע כי הענק השבדי יחמיץ את אליפות אירופה שתצא לדרך בעוד 27 ימים, בעקבות הפציעה בברכו זכר לניצחון של מילאן 0:3 על יובנטוס.

העיתונאי המוערך פבריציו רומנו פרסם שאיברהימוביץ' השלים סדרת בדיקות ולא אובחן קרע או שבר באיזור הברך ושלפניו תקופת החלמה של שלושה שבועות בלבד, אבל שעה קלה לאחר הדיווח התראיין בנושא מאמן נבחרת שבדיה יאן אנדרסון שהצהיר: "זה עצוב, אבל הוא כנראה ייעדר מהיורו בגלל הפציעה".

זלאטן איברהימוביץ' | Pier Marco Tacca/Anadolu Agency via Getty Images

כאמור איברהימוביץ' לא יוכל לעמוד גם לרשות הרוסונרי במשחקי סיום העונה, מחר ב-21:45 נגד קליארי ובחוץ נגד אטאלנטה ביום ראשון הבא. מילאן נמצאת לאחר 36 מחזורים בסרייה A במקום השלישי עם 75 נקודות, שלוש פחות מאטאלנטה השנייה שניצחה היום, הבטיחה מקום בליגת האלופות ואותה היא תפגוש במחזור הסיום. בעקבותיה בקרב על מקומות 3-4 דולקות נאפולי עם 73 נקודות ויובנטוס שלזכותה 72 נקודות בלבד במקום החמישי. כידוע, לאינטר שזכתה באליפות יצטרפו בליגת האלופות רק מקומות 2-4.

באשר לנבחרת שבדיה, היא תיאלץ להסתדר ללא הכוכב הגדול שלה ביורו, בו הוגרלה בבית מספר 5 עם ספרד, פולין וסלובקיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי