צרפת קוראת לדשאן: זמן את בנזמה ליורו

קארים בנזמה בנבחרת צרפת | CHRISTOPHE SIMON/AFP via Getty Images

במשאל שנערך במדינה, כרבע מיליון אנשים קבעו כי חלוץ ריאל מדריד צריך לשוב לנבחרת על אף פרשת הסחיטה. בן ה-33 לא זומן לסגל של אלופת העולם מאז 2015. וגם: כמה שחקנים מהסגל שזכה במונדיאל נבחרו ע"י האוהדים?

(גודל טקסט)

הנבחרות המשתתפות ביורו 2020 החלו לפרסם את הסגלים לקראת הטורניר. לאחר שבלגיה, פולין וקרואטיה הודיעו על הסגלים שלהם, ב"לאקיפ" הצרפתי ביקשו מהגולשים להיכנס לנעליו של מאמן הנבחרת, דידייה דשאן, ולבחור מי לדעתם צריכים להיות 26 השחקנים בסגל של אלופת העולם. הבשורה המעניינת בתוצאות היא הכללתו של חלוץ ריאל מדריד, קארים בנזמה, שלא שיחק במדי הנבחרת מאז 2015.

כידוע, החלוץ אינו נכלל בסגל הטריקולור מאז התפוצצות הפרשה בה נטען כי הוא מעורב בניסיון סחיטה של חברו לנבחרת דאז, מתייה ולבואנה. המשפט של כוכב ריאל מדריד אמור להיערך באוקטובר הקרוב, ואם יימצא אשם, העונש המקסימלי העומד בפניו הוא חמש שנות מאסר בפועל. כל זאת, כך נדמה, לא מטריד במיוחד את אוהדי הנבחרת, שטוענים כי השחקן שכבש 27 שערים במדי הנבחרת ראוי לשוב למדים הלאומיים.

במשאל שערך האתר הצרפתי, שמונה מקומות הוקצו לשחקני אגף ולחלוצים. 53.8% מהנשאלים (כרבע מיליון מצביעים) הכלילו את השחקן בן ה-33 בסגל, וזה הציב אותו במקום השישי מבין שחקני ההתקפה, אחרי קיליאן אמבפה, אנטואן גריזמן, קינגסלי קומאן, עוסמאן דמבלה ואוליביה ז'ירו. בסך הכל, מתוך 26 שחקנים שנבחרו, 13 היו שותפים לזכייה של הנבחרת במונדיאל 2018 ברוסיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי