סרחיו ראמוס נותר מחוץ לסגל ספרד ליורו: "כואב, אך אולי זה עדיף"

סרחיו ראמוס | KIRILL KUDRYAVTSEV/AFP via Getty Images

לואיס אנריקה פרסם את רשימת 24 השחקנים שזומנו לאליפות, קפטן ריאל מדריד לא נכלל בה והגיב: "חייב להיות כן עם עצמי, מאחל לנבחרת בהצלחה". המאמן: "היה קשה לבשר לו על כך". הבלאנקוס ללא נציגים ב"לה רוחה"

(גודל טקסט)

18 ימים לפתיחת יורו 2020, לואיס אנריקה פרסם היום (שני) את רשימת 24 השחקנים שייצגו את ספרד באליפות אירופה הקרובה וההפתעה הגדולה היא שלריאל מדריד לא יהיה אף נציג בסגל, כך שמי שיצפה בתחרות מהבית הוא גם קפטן ריאל מדריד, סרחיו ראמוס.

לא מעט ספקולציות היו באשר להכללתו של סרחיו ראמוס בסגל "לה רוחה" על רקע הפציעות הרבות מהן סבל בתקופה האחרונה, אלא שהיום הדבר הפך לרשמי ואת מקומו של הקפטן יתפוס איימריק לאפורט, בלם מנצ'סטר סיטי שרק בשבוע שער קיבל את האישור המיוחל, עזב את נבחרת צרפת והצטרף רשמית לספרד.

תגובתו של הבלם בן ה-35 לא איחרה להגיע, ובציוץ שפירסם בחשבון הטוויטר הרשמי שלו כתב ראמוס: "כואב לי שלא אוכל לעזור לחבריי לקבוצה ולהגן עבור נבחרת ספרד, אבל במקרה הזה אולי עדיף שאנוח, אחלים לחלוטין ואחזור בשנה הבאה כמו שתמיד עשיתי. כואב שלא אייצג את מדינתי, אך חייבים להיות כנים עם עצמך. אני מאחל לכל שחקני הנבחרת בהצלחה גדולה ואני מקווה שיהיה לנו יורו מוצלח. אהיה אוהד נוסף שמעודד מהבית. ויוה ספרד".

קודם לכן, במסיבת העיתונאים, בה בישר לואיס אנריקה על הסגל שכאמור כולל 24 שחקנים על אף שניתן לזמן 26, הסביר את ההחלטה לנפות את סרחיו ראמוס: "ידעתי שכל החלטה שאקבל תהיה מעוררת מחלוקת ואני מבין ומקבל את רעשי התקשורת. הסיטואציה עם לאפורט לא קשורה כלל לראמוס, אל תערבבו את זה. שוחחתי אתמול עם סרחיו ראמוס והשיחה בינינו תישאר חסויה, אבל אני יכול לומר שזה לא קל לבשר דבר כזה. הוא הקפטן שלנו, אבל מאז ינואר הוא לא הצליח לשחק בצורה סדירה, אפילו להתאמן. זו הייתה החלטה קשה, אבל נכונה עבור הנבחרת".

כידוע, באליפות אירופה הקרובה תשחק נבחרת ספרד בבית מספר 5 עם סלובקיה, שבדיה ופולין וכל משחקיה ייערכו באצטדיון בסביליה בנוכחות קהל. באשר לסרחיו ראמוס זו מכה משמעותית, גם ללא כל קשר לכך שהוא צפוי לעזוב את ריאל מדריד לאור סיום חוזהו.

שחקן נוסף שנשאר מחוץ לסגל הוא שוער צ'לסי, קפה, שעל פניו הועדף שוער ברייטון, רוברט סאנצ'ס. שוער נוסף מהפרמיירליג שזומן, כצפוי, הוא שוער מנצ'סטר יונייטד, דויד דה חאה שיתחרה על אפודת השוער הראשון מול אונאי סימון מאתלטיק בילבאו, שכבר זכה לעמוד בין הקורות במשחקים האחרונים. למעשה, הקבוצה ששלחה הכי הרבה נציגים לנבחרת ספרד היא מנצ'סטר סיטי – לאפורט, אריק גרסיה, רודרי ופראן טורס.

סרחיו ראמוס, לואיס אנריקה | CRISTINA QUICLER/AFP via Getty Images

הסגל המלא של נבחרת ספרד ליורו 2020:

שוערים: אונאי סימון, דויד דה חאה, רוברט סאנצ'ס.

הגנה: חוסה מריה גאיה, ג'ורדי אלבה, פאו טורס, איימריק לאפורט, אריק גרסיה, דייגו יורנטה, ססאר אספיליקווטה, מרקוס יורנטה.

קישור: סרחיו בוסקטס, רודרי, פדרי, טיאגו אלקנטרה, קוקה, פביאן רואיס.

התקפה: דני אולמו, מיקל אויארסבאל, אלברו מוראטה, ג'רארד מורנו, פראן טורס, אדאמה טראורה, פבלו סראביה.

דויד דה חאה | Oli Scarff – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי