אלכסנדר ארנולד זומן, וואן ביסאקה לא: הסגל המורחב של אנגליה ליורו

טרנט אלכסנדר-ארנולד, ג'ק גריליש | Andrew Powell/Liverpool FC via Getty Images

סאות'גייט פרסם את שמות 33 השחקנים שזומנו לסגל הראשוני, ממנו ינופו שבעה. גם פופ, מדיסון, במפורד ואינגס לא זומנו, ווייט וגודפרי בסגל לראשונה וגם סאקה, ווטקינס, גריליש ובלינגהאם בפנים

(גודל טקסט)

גארת' סאות'ג'ייט יכריז על סגל נבחרת אנגליה ליורו 2020 הסופי רק בשבוע הבא, אולם היום (שלישי) החליט לפרסם סגל מורחב שכול 33 שחקנים, משמע ששבעה ינופו ממנו, אולם למרות זאת נותרו מחוץ לרשימה מספר שמות מאוד מפתיעים.

בתקשורת האנגלית דווח מספר פעמים שטרנט אלכסנדר ליברפול יישאר מחוץ לאליפות אירופה, אולם המגן ליברפול נכלל ברשימת 33 השחקנים של סאות'ג'ייט ואילו מי שמחוץ לרשימה הוא המגן הימני של מנצ'סטר יונייטד, ארון וואן ביסאקה שנראה היה שמקומו מובטח על אף שסאות'ג'ייט טרם העניק לו הזדמנות עד היום. למעשה, סאות'ג'ייט העדיף על פני וואן ביסאקה בנוסף לאלכסנדר ארנולד את קיירן טריפייר מאתלטיקו מדריד, קייל ווקר ממנצ'סטר סיטי וריס ג'יימס מצ'לסי, בדומה לזימוני העבר וסביר שאחד מהם ינופה.

מבין השוערים, ניק פופ מברנלי לא זומן בעקבות הפציעה שהטרידה אותו בשבועות האחרונים ובעקבותיה הוא נעדר ממחזורי סיום העונה, ולסגל זומנו ארון רמסדייל שירד ליגה עם שפילד יונייטד וסם ג'ונסטון שירד עם ווסט ברומיץ', לצד דין הנדרסון ממנצ'סטר יונייטד וג'ורדן פיקפורד מאברטון – כמובן שאחד משני האחרונים יעמוד בין הקורות.

שוב מחוץ לסגל שלושת האריות. וואן ביסאקה | John Sibley – Pool/Getty Images

הבלם הארי מגווייר בספק לגמר הליגה האירופית מחר עם מנצ'סטר יונייטד, אך יהיה כשיר ליורו והוא כמובן ברשימה וצפוי לפתוח בהרכב לצד ג'ון סטונס. מנגד, פיקאיו טומורי ממילאן ואריק דייר מטוטנהאם לא זומנו וסאות'גייט העדיף כגיבוע במרכז ההגנה את קונור קודי מוולבס, טיירון מינגס מאסטון וילה והבלמים בן גודפרי מאברטון ובן ווייט מברייטון. בצד שמאל יפתח אחד מבין בן צ'ילוול ולוק שואו.

בקישור לא נרשמו הפתעות גדולות, כאשר סאות'גייט זימן בין השאר את ג'ורדן הנדרסון שהתאושש מפציעה בדיוק בזמן, דקלאן רייס מווסטהאם, ג'וד בלינגהאם מדורטמונד וקלווין פיליפס מלידס ובעמדה קדמית יותר זומנו ג'סי לינגארד שקם לתחייה בווסטהאם, ג'קי גריליש מאסטון וילה וכמובן מייסון מאונט מצ'לסי. לעומתם, ג'יימס מדיסון מלסטר, שהתמודד עם פציעות בחודשים האחרונים, לא זומן.

חזר לחיים בווסטהאם. ג'סי לינגארד | John Walton/PA Images via Getty Images

בחלק הקדמי נעדר מהרשימה פטריק במפורד, חלוץ לידס שלא זומן גם בחלונות הנבחרת הקדומים, גם דני אינגס מסאות'המפטון בחוץ ועל פניהם הועדף אולי ווטקינס מאסטון וילה, שזומן לצד הארי קיין, דומיניק קאלברט לואין וכמובן שחקני הקו מרקוס ראשפורד, מייסון גרינווד הצעיר, שחקני האלופה פיל פודן וראחים סטרלינג וג'יידון סאנצ'ו מדורטמונד. גם בוקאיו סאקה מארסנל זומן, אולם לא מן הנמנע שהוא יהיה בין שבעת המנופים בשבוע הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי