גאקפו וטימבר בסגל הולנד ליורו, אל גאזי וברחוויין לא נכללו

נבחרת הולנד | Laszlo Balogh/Getty Images

דה בור זימן לראשונה את חברו לקבוצה של זהבי ומגן אייאקס בן ה-19 לקראת הטורניר הגדול, שחקני אסטון וילה וטוטנהאם בחוץ. דפאי, ווינאלדום, דה ליכט ודה יונג בולטים ברשימה, האטבור וקארסדורפ יצפו גם הם מהבית

(גודל טקסט)

יורו 2020 מתקרב בצעדי ענק והיום (רביעי) אחת הנבחרות המוכשרות והמסקרנות שיתחרו בטורניר, נבחרת הולנד של פרנק דה בור, חשפה את הסגל שלה. בין השמות הבולטים שלא נכללו ראוי לציין את שחקנה של טוטנהאם סטיבן ברחוויין, קשר אטאלנטה הנס האטבור, מגנה הימני של רומא ריק קארסדורפ ושוער אלקמאר מרקו ביזוט. בין השחקנים הבכירים ברשימה אפשר למצוא את מתייס דה ליכט, פרנקי דה יונג וכמובן ממפיס דפאי, כשגם דיילי בלינד, ג'ורג'יניו ווינאלדום וחבריו של ערן זהבי בפ.ס.וו – דוניל מאלן וקודי גאקפו, זומנו לסגל.

על חשבונו של קארסדורפ זומן מגן ימני צעיר שמעורר תקוות גדולות בהולנד: יוריאן טימבר בן ה-19 מאייאקס שיכול לתפקד גם כבלם ויערוך את הופעת הבכורה שלו במדים הלאומיים, אחרי שזכה בדאבל המקומי עם הקבוצה מאמסטרדם. באשר לבלינד, השחקן בן ה-31 לא שיחק מאז חודש מרץ בשל פציעה בקרסול שאילצה אותו לעבור ניתוח, אך דה בור בונה על כך שיוכל לשחק ביורו. הקאדר ההגנתי של הולנד כולל גם את דנזל דמפריס, ניית'ן אקה וסטפן דה פריי.

בגזרת השוערים, יאספר סילסן זומן על אף שגם הוא היה פצוע במהלך העונה. אליו הצטרפו טים קרול המתמחה בפנדלים שעזר לנוריץ' לעלות בחזרה לפרמיירליג בעונה החולפת, וכן מרטן סטקלנבורג שהחליף את אנדרה אונאנה המושעה בשערה של אייאקס.

מרכז השדה של האורנג', בנוסף לדה יונג המצוין מברצלונה, כולל את דוני ואן דה בייק ממנצ'סטר יונייטד, מרטן דה רון מאטאלנטה, דייבי קלאסן מאייאקס, כאשר השם המפתיע בחוליית הקישור הוא זה של טון קופמיינרס מאלקמאר, שעד כה שיחק רק פעם אחת בנבחרת – באוקטובר האחרון נגד מקסיקו. שם גדול שלא מופיע ברשימה של דה בור הוא זה של אנואר אל גאזי מאסטון וילה.

בהתקפה, על פי התקשורת ההולנדית, הבשורה המשמחת היא זימונו של ואוט וחהורסט שכבש 20 שערים ובישל תשעה נוספים כדי לעזור לוולפסבורג להעפיל לליגת האלופות מהמקום הרביעי בבונדסליגה. בהולנד ביקרו את דה בור לא מעט על כך שהתעלם מווחהורסט בעבר וכעת החלוץ ינסה להוכיח למאמן שהוא טעה. מעבר לדפאי, הכובש הפורה ביותר במדים הכתומים בסגל הנוכחי עם 23 שערים בנבחרת, גם לוק דה יונג מסביליה, קווינסי פרומס מאייאקס וסטיבן ברחהויס מפיינורד זומנו ליורו.

סגל נבחרת הולנד ליורו 2020

שוערים: יאספר סילסן, טים קרול, מרטן סטקלנבורח.
הגנה: מתייס דה ליכט, דיילי בלינד, יוריאן טימבר, ג'ואל ולטמן, דנזל דמפריס, סטפן דה פריי, פטריק ואן אנהולט, ניית'ן אקה, אואן וינדאל.
קישור: פרנקי דה יונג, ראיין חראוונברח, ג'ורג'יניו ווינאלדום, דוני ואן דה בייק, מרטן דה רון, דייבי קלאסן, טון קופמיינרס.
התקפה: ממפיס דפאי, לוק דה וינג, ואוט וחהורסט, קווינסי פרומס, קודי גאקפו, דוניל מאלן, סטיבן ברחהויס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי