לא מוכנות ליורו: 1:1 לקרואטיה נגד ארמניה, 1:1 בין פולין לרוסיה

אליפות אירופה מתקרבת בצעדי ענק והנבחרות החלו במשחקי הכנה. סגנית אלופת העולם איכזבה בהרכב חזק, פאולו סוזה התקשה ללא לבנדובסקי ושאר כוכבים

(גודל טקסט)

עשרה ימים לפני שאליפות אירופה תצא לדרך, גם הערב (שלישי) נערכו משחקי הכנה לקראת התחרות ונראה שיש עוד המון עבודה למאמנים וגם לשחקנים שכנראה עדיין מותשים מהעונה שרק הסתיימה. סגנית אלופת העולם, קרואטיה, סיימה רק ב-1:1 נגד ארמניה, סלובקיה נפרדה ב-1:1 מבולגריה, גם מקדוניה הצפונית נפרדה ב-1:1 מול סלובניה ופולין של פאולו סוזה נפרדה גם היא ב-1:1 במשחק ביתי נגד רוסיה, מפגש בין שתי נבחרות שישתתפו ביורו.

קרואטיה – ארמניה 1:1

קרואטיה תפתח את משחקיה ביורו נגד אנגליה ב-13.6, אבל בהכנה הראשונה שלה לתחרות היא אכזבה בגדול ויש לה לא מעט סיבות לדאגה. סגנית אלופת העולם אירחה את ארמניה ולמרות יתרון מוקדם מראשו של איבן פרישיץ' מבישול של לוקה מודריץ' אחרי 24 דקות, הרבתה להחמיץ וספגה במחצית השנייה. יוסיפ ברקאלו אף נפצע והוחלף באמצע המחצית הראשונה, אולם הוא נכלל בסגל הסופי ליורו ולא נראה שמדובר בפציעה, לפחות לא חמורה.

לוקה מודריץ' ושחקני נבחרת קרואטיה | Jurij Kodrun/Getty Images

פולין – רוסיה 1:1

כמעט חצי שנה מאז שמונה פאולו סוזה לתפקיד מאמן נבחרת פולין, אחרי שזו כמובן כבר הבטיחה את מקומה ביורו, הניצוחן היחיד שלו עדיין הושג רק מול אנדורה החלשה. רוברט לבנדובסקי אמנם לא שותף במשחק בוורצלאב נגד רוסיה ומרבית שחקני המפתח זכו למנוחה, אבל למרות זאת יקוב שבירצ'וק העלה אותה ליתרון כבר אחרי ארבע דקות. ויאצ'סלב קרבייב מזניט השווה בדקה ה-20 וגם משחק זה הסתיים ב-1:1.

צפה מהספסל. רוברט לבנדובסקי | Thomas Eisenhuth/Getty Images

סלובקיה – בולגריה 1:1

במשחק שנערך באוסטריה, מי שפתחה את המשחק בצורה טובה יותר היא דווקא בולגריה שלא העפילה ליורו, אבל גם כאן נרשם תיקו בתום 90 הדקות. אטנאס אילייב בדקה התשיעית העלה כאמור את בולגריה ליתרון, אבל לאסלו בנס קבע את תוצאת הסיום בדקה ה-27. הסלובקים עוד ישחקו נגד אוסטריה בשבוע הבא וביורו יפגשו את פולין, שוודיה וספרד.

צפון מקדוניה – סלובניה 1:1

החבורה בראשות גוראן פאנדב הוותיק הפתיעה כשהעפילה ליורו בחסות ליגת האומות והיא תפגוש באליפות אירופה הראשונה בתולדותיה את אוסטריה (13.6), אוקראינה (17.6) והולנד (21.6), אבל הערב ספגה עמוק-עמוק בתוספת הזמן ופספסה הזדמנות לנצח. אליף אלמאס מנאפולי כבש ראשון בדקה ה-55, אבל דומן צרניגוי השווה שבע דקות בתוך תוספת הזמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי