Sport1 Banner

שחקני באיירן מינכן נגד לב: "מעדיפים לשחק עם ארבעה בהגנה"

לפי דיווח בעיתון "בילד", מרבית שחקני נבחרת גרמניה מתקוממים על השיטה שמתרגל המאמן לקראת יורו 2020: "קשרים וחלוצים מבינים שהם עלולים לשחק פחות כדי שיהיה מקום לשחקן הגנה נוסף", נכתב בנוסף

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

כשבוע וחצי לפני שנבחרת גרמניה תפתח את יורו 2020 במשחק אדיר מול אלופת העולם צרפת (שלישי, 15.6), הרוחות סוערות במחנה של המאנשפט. לפי דיווח הבוקר (שישי) בעיתון "בילד", השחקנים רחוקים מלהיות מרוצים מהשיטה שמתרגל באימונים יואכים לב, שכידוע יעזוב לאחר 17 שנה בתפקיד ויפנה את מקומו להאנזי פליק, עוזרו בעבר ומי שהוביל את באיירן מינכן בשנה שעברה לזכייה בכל התארים.

השנים הראשונות של לב ונבחרת גרמניה עלו על כל הציפיות וגרמניה נעצרה רק בגמר יורו 2008, זכתה בגביע העולם ב-2014 וארבע שנים קודם לכן סיימה במקום השלישי במונדיאל, אבל מאז חלה ירידה ניכרת שהגיעה לשיאה עם הדחה בשלב הבתים במונדיאל האחרון. לקראת היורו הקרוב זימן לב את תומאס מולר בחזרה אחרי שנים בהן נעדר, אבל נראה שהבעיות שוב צפות לפני הטורניר האחרון שלו על הקווים בנבחרת.

"מרבית שחקני נבחרת גרמניה מטילים ספק בטקטיקה של לב", נכתב בעיתון, "בעיקר שחקני באיירן מינכן מעדיפים לשחק עם ארבעה שחקנים בהגנה, כמו שהם רגילים. גם שחקני הקישור וההתקפה מבינים שהם עלולים לשחק פחות בשביל שיהיה מקום לשחקן הגנה נוסף".

במשחק ההכנה הראשון שלה ליורו שנערך ביום רביעי, גרמניה סיימה רק ב-1:1 מול נבחרת דנמרק. המאנשפט אמנם חסרו את שחקני צ'לסי ומנצ'סטר סיטי שהשתתפו בגמר ליגת האלופות, אבל הציגו יכולת לא מרשימה ועד פתיחת היורו בעוד שבוע בדיוק, מצפה להם משחק הכנה אחרון ביום שני נגד לטביה. במהלך היורו גרמניה תארח את משחקיה באליאנץ ארנה במינכן לעיני כ-14,000 צופים, שהם 20 אחוז מתכולת האצטדיון.

יואכים לב | Alexander Hassenstein/Getty Images
עוד באותו נושא: יואכים לב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי