לפני ישראל: פורטוגל סיימה ב-0:0 מול ספרד

אלופת אירופה התארחה בוונדה מטרופוליטנו והציגה יכולת מאכזבת, חמישה ימים לפני משחק ההכנה האחרון שלה לקראת היורו מול הנבחרת הלאומית. מנגד, מוראטה בעט למשקוף, לאפורט ערך בכורה בנבחרת של לואיס אנריקה

(גודל טקסט)

נבחרות ספרד ופורטוגל, שתי אלופות אירופה האחרונות ושתיים מהמועמדות הבכירות לזכות בטורניר הגמר של יורו 2020 שייצא לדרך בעוד שבוע ימים, נפגשו הערב (שישי) למשחק הכנה בוונדה מטרופוליטנו שהבטיח לא מעט. אולם הנבחרות עדיין לא נראו מספיק מחוברות וסיימו ב-0:0 די מאכזב במגרש במדריד.  

במחצית הראשונה שתי הנבחרות הציגו יכולת מדאיגה מאוד. ספרד כהרגלה החזיקה הרבה יותר בכדור מפורטוגל, אך השתיים כלל לא מצאו את המסגרת ב-45 הדקות הראשונות. הרגע היחיד שראוי ליחס היה הופעת הבכורה של איימריק לאפורט ממנצ'סטר סיטי שבחר לייצג את ספרד לאחר שלא קיבל את ההזדמנות במדי נבחרת צרפת.

כריסטיאנו רונאלדו | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

את המחצית השנייה המארחת פתחה נפלא. מוראטה הגיע לשתי הזדמנויות להכניע את פטריסיו, אך השוער הפורטוגלי היה במקום. לאחר מכן זה היה רונאלדו שמצא את ז'וטה חופשי לחלוטין, וגם שחקן ההתקפה של ליברפול לא היה מספיק מדויק כאשר נגח מעל השער. בדקות הסיום ספרד פתחה מבערים וכמעט עלתה על לוח התוצאות, כאשר נגיחה של פראן טורס פגשה את הקורה ובתוספת הזמן זה היה שוב מוראטה שהפציץ את המשקוף – בסופו של דבר לא נכבשו שערים בהתמודדות.

כזכור המשחק הבא של פורטוגל יהיה בליסבון נגד נבחרת ישראל לפני היציאה לטורניר. האלופה המכהנת תנסה להגן על התואר, אך המשימה תהיה קשה מהרגע הראשון. הנבחרת של פרננדו סנטוס תפתח את שלב הבתים בבודפשט נגד הונגריה המקומית, ולאחר מכן תפגוש את שתי אלופות העולם האחרונות – גרמניה וצרפת. ספרד לעומת זאת, תפגוש את נבחרת ליטא לחזרה הגנרלית. בשלב הבתים עצמו, היא תתמודד מול שבדיה, פולין וסלובקיה באצטדיון הלה קרטוחה שבסביליה.

איימריק לאפורט, ז'ואאו פליקס | David Ramos/Getty Images
דנילו פריירה, פראן טורס | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

הרכבים

ספרד: אונאי סימון, מרקוס יורנטה, פאו טורס, איימריק לאפורט, חוסה גאיה, סרחיו בוסקטס, פביאן רויס, טיאגו אלקנטרה, פראן טורס, פבלו סראביה, אלברו מוראטה.

פורטוגל: רוי פטריסיו, נלסון סמדו, ז'וזה פונטה, פפה, רפאל גריירו, דנילו פריירה, סרחיו אוליביירה, רנאטו סאנצ'ס, דיוגו ז'וטה, כריסטיאנו רונאלדו, ז'ואאו פליקס.

פבלו סראביה, נלסון סמדו
FBL-EURO-2020-2021-FRIENDLY-ESP-POR | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images
כריסטיאנו רונאלדו | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי