הולנד בלחץ: דה ליכט סובל מפציעה במפשעה ובספק ליורו

מתייס דה ליכט | PATRICIA DE MELO MOREIRA/AFP via Getty Images

לא רק ואן דייק ייעדר מהטורניר היוקרתי? באורנג' מחזיקים אצבעות שבלמה של יובנטוס שפרש מהאימון - יוכל לשחק. "לא ניקח סיכונים, עלינו לחכות ולראות", אמר המאמן דה בור. בלינד יעמוד לרשות הנבחרת

(גודל טקסט)

נבחרת הולנד נעדרה משני הטורנירים הגדולים האחרונים והאורנג' מתרגשים מאוד לקראת יורו 2020. הנבחרת שנראתה לא רע לאחרונה, הוגרלה יחד עם אוסטריה, אוקראינה וצפון מקדוניה. אלא, שרגע לפני משחק האחרון, מחר (ראשון ב-19:00), נגד גיאורגיה, הנבחרת בלחץ גדול: מתייס דה ליכט פרש מהאימון בשל פציעה במפשעה. חומרת הפציעה עדיין לא ברורה.

המאמן פרנק דה בור הבהיר כי "הוא סובל מפגיעה במפשעה כבר זמן רב, אנחנו לא רוצים לקחת סיכונים, עלינו לחכות ולראות. עכשיו אחרים יצטרכו לקחת מנהיגות". נזכיר כי קפטן הנבחרת, וירג'יל ואן דייק, לא התאושש מהפציעה הקשה שספג במדי ליברפול בחודש אוקטובר ובנבחרת מקווים כי בלמה של יובנטוס יהיה כשיר. "זו לא הפעם הראשונה שדה ליכט סובל מפציעה במפשעה ונדרשות בדיקות נוספות", נטען בתקשורת האיטלקית. הבלם החמיץ העונה תשעה משחקים בשל פציעה אם כי מדובר בפציעה מהכתף אותה סחב מהקיץ שעבר.

ההערכות הן שדה בור ימשיך במערך שלושת הבלמים ומי שעשוי לעשות את הקאמבק הוא דיילי בלינד שסבל מפציעה לא קלה בקרסול במהלך משחקה של הנבחרת בחודש אפריל אך נכלל בסגל. סטפן דה פריי מאינטר וניית'ן אקה ממנצ'סטר סיטי הם שאר הבלמים הבכירים בסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי