ערן זהבי לאחר התבוסה: "אנחנו במרתון, צריכים להישאר ביחד"

ערן זהבי אכזבה
ערן זהבי אכזבה | אודי ציטיאט

אכזבה גדולה בנבחרת אחרי התבוסה בפולין, אך אופטימיות מהמיקום בבית. הרצוג לאחר המשחק: "נגד נבחרת כזאת חייב לשמור על משמעת טקטית. עשינו כמה טעויות והם חיסלו אותנו"

(גודל טקסט)

נחיתה כואבת לנבחרת ישראל בפולין. שלושה ימים לאחר הניצחון המרשים נגד לטביה, הישראלים התארחו באצטדיון הלאומי של ורשה נגד נבחרת פולין, המוליכה של בית ז', ולא הצליחו להמשיך במומנטום החיובי.

פיונטק כבש ראשון למרות מחצית ראשונה שקולה יחסית, אך במחצית השנייה, הנבחרת לא הצליחה לעמוד באינטנסיביות של ההתקפה הפולנית. לבנדובסקי כבש לאחר כדור עונשין שנוי במחלוקת, גרוזיסקי וקאדזיור השלימו את התבוסה לאחר טעויות אומללות של הרוש.

ערן זהבי סיכם את ההפסד: "אני חושב שבמחצית הראשונה היינו טובים מאוד, היינו צריכים להבקיע שער. הראינו אופי, יזמנו והגענו למצבים. לא הבקעתי ואני לוקח את האחריות על עצמי. הם הפסידו ממצב אחד טוב והעניינים הסתבכו בשבילנו. אחר כך יצאנו למחצית השנייה, קיבלנו פנדל שאני לא יודע אם היה או לא היה, ומכאן המשחק היה אבוד. שום דבר לא השתנה, גם אם היינו מנצחים או מפסידים, אנחנו במרתון, אנחנו צריכים להישאר ביחד ולשמור על התמיכה של כולם כדי לקום מהמשחק הזה. יש עוד לא מעט משחקים, אנחנו עדיין במקום השני ואנחנו מקווים לשמור על זה".


אכזבה בנבחרת ישראל (אודי צטיאט)

הקושי נגד ההגנה הפולנית לעומת המשחקים הקודמים:
"ברור שהיה הרבה יותר קשה. זה משחק החוץ הכי קשה, אבל גם היום הגעתי למצבים שלי, שבימים קצת יותר טובים הייתי עושה מהם שער. אבל המשחק הזה היה ונגמר, אנחנו עם הפנים למשחק הבא בבית, שאם ננצח אותו נשמור על המקום השני".


אנדי הרצוג: "קשה לשמור על משמעת טקטית" (אודי צטיאט)

אנדי הרצוג הודה שלא ציפה לקחת 3 נקודות בפולין:
"כמובן שלא ציפינו לקחת 3 נקודות, אבל אני חושב ששיחקנו טוב במחצית הראשונה, יכולנו להבקיע, לפולין לא היו הרבה הזדמנויות, אבל במחצית השנייה, כשאתה משחק בחוץ נגד נבחרת כזאת, ונקלע לפיגור 2:0, קשה לשמור על משמעת טקטית. עשינו כמה טעויות, הם ניצלו את זה וחיסלו אותנו  אנחנו צריכים לנתח הכל. רצינו לקחת 3 נקודות, אבל גם רציתי לראות את הנבחרת משחקת עם ביטחון וכל מה שדיברנו לפני המשחק. אבל אחרי השער השני לא הצלחנו לשמור על הרמה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי