יותר מזל משכל: צפו בספרד מנצחת 1:2 ברומניה

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | DANIEL MIHAILESCU/AFP/Getty Images

הנבחרת של מורנו כבר הובילה בקלילות משערים של ראמוס (פנדל) ואלקסר, אך אנדונה צימק ויורנטה הורחק. "לה רוחה" הצליחה בקושי רב לשמור על מאזן מושלם, לא מעט בזכות הצלה מדהימה של קפה עם הרגל

(גודל טקסט)

נבחרת ספרד חיפשה לשמור על המאזן המושלם שלה במוקדמות יורו 2020 לאחר שבמחזור הקודם הביסה 0:3 את שבדיה, הפעם, כמובן, זה הלך הרבה יותר קשה. המאמן רוברט מורנו החליט לפתוח עם חסוס נבאס כמגן ימני, פאקו אלקסר ורודריגו מורנו שיחקו בחוד וגם דני סבאיוס, שחקנה של ארסנל, נכלל ב-11. "לה רוחה" פתחה עם מכבש על השער אך הרומני צ'יפריאן טטרושאנו שמר על שער נקי עם ארבע הצלות ברבע השעה הראשונה כאשר תיסכל פעמיים את אלקסר וכך גם את הקפטן סרחיו ראמוס וג'ורדי אלבה.

בדקה ה-28 הגיע המפנה כששחקן הגנה דרך על סבאיוס ברחבה – פנדל ברור. ראמוס לא התחכם ובעט פס שטוח לפינה, 0:1 לספרד. שער רביעי בחמישה משחקים לבלם, שער 21 בסה"כ במדי הנבחרת, מה שהביא לציון דרך משמעותי – הקפטן השתווה למיצ'ל בטופ 10 כובשי הנבחרת בכל הזמנים. לפני ההפסקה, אלקסר כמעט הכפיל את היתרון אך טטרושאנו רשם עוד הצלה ענקית לאחר כדור רוחב של רודריגו. המחצית השנייה התחילה בדיוק אותו הדבר, ובדקה ה-48 מהלך נפלא של הספרדים הסתיים בשער קל של החלוץ לאחר כדור רוחב של אלבה.

לספרדים היו רק עשר דקות של נחת שכן המארחת לא ויתרה לעיני הקהל הביתי. החלוץ ג'ורג' פוסקאס נגח לעברו של פלורין אנדונה שהקדים את שחקני ההגנה ונגח נהדר לרשת, 2:1. הספרדים המשיכו להסתבך כשבדקה ה-80 הרומנים יצאו למתפרצת נהדרת, פוסקאס דהר קדימה וברגע האחרון הוכשל על ידי הבלם דייגו יורנטה שהורחק בכרטיס אדום. למזלה של ספרד, ההכשלה הייתה קצת מחוץ לרחבה מה שהוביל לכדור חופשי בלבד.


שחקני נבחרת ספרד חוגגים (DANIEL MIHAILESCU/AFP/Getty Images)

מורנו חסר האונים הכניס את מריו הרמוסו במקומו של אלקסר כדי לשמור על היתרון והספרדים הצליחו בקושי במשימה, כשקפה רשם הצלה מדהימה עם הרגל בדקה האחרונה! בעוד שלושה ימים תארח ספרד את איי פארו במשחק נוח במיוחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי