קיין: "שחקני ההתקפה שלנו נהדרים". סאות'גייט: "מסופק"

הארי קיין
הארי קיין | Julian Finney/Getty Images

החלוץ המשיך לשבור שיאים, כשעם השלושער הערב עקף את הרסט, גיבור מונדיאל 1966, ורק לינקר כבש יותר ממנו ב-40 המשחקים הראשונים בנבחרת. על סטרלינג: "שמח שהוא טוב גם בנבחרת". המאמן: "היו רגעים מרגשים"

(גודל טקסט)
לאחר שתי חמישיות קלות בקמפיין המוקדמות מול צ'כיה (0:5) ומונטנגרו (1:5), נבחרת אנגליה הסתפקה הערב (שבת) "רק" ב-0:4 בולגריה האומללה. אפילו בכלי התקשורת בממלכה, הידועים באובר-דרמטיות, התייחסו למשחק באיפוק. "עוד טיול לאנגליה, שלושער של הארי קיין מחזיר אותה למקום הראשון בבית, לא שלמישהו היה ספק", נכתב ב-BBC. בדיילי מייל נכתב: "עוד ניצחון קל בוומבלי, אנגליה התקפית לא השאירה סיכוי לבולגריה". ב"סקיי ספורט" סיכמו: "לאחר מחצית ראשונה מאופקת ואף קפואה, אנגליה צעדה גאה במחצית השנייה". אנגליה לא הפסידה ב-42 המשחקים האחרונים שלה במוקדמות יורו או מונדיאל (33 ניצחונות ו-9 תוצאות תיקו)


זה היה הערב הגדול של הארי קיין בהופעתו ה-40 בנבחרת, כשכבש שלושער והוסיף בישול לראחים סטרלינג. החלוץ הגיע ל-25 שערים ב-40 ההופעות הראשונות שלו בנבחרת, כשהוא עוקף את ג'ף הרסט האגדי שכבש שלושער בגמר מונדיאל 1966, ומדובר ברקורד הכי טוב של שחקן בשלושת האריות מאז גארי לינקר (כבש 27 שערים ב-40 הופעות). זה היה השלושער השני שלו בנבחרת (כבש נגד פנמה במונדיאל 2018). מעבר לכך, החלוץ כבש כבר שבעה שערים בפנדלים, בדיוק כמו ויין רוני. רק פרנד למפארד (תשעה שערים) כבש יותר פנדלים מוצלחים ממנו.


עוד שחקן שמשך תשומת לב הוא סטרלינג שפורח לא רק במדי מנצ'סטר סיטי אלא גם השתפר משמעותית במדי הנבחרת. החלוץ היה מעורב בתשעה שערים בשבעת המשחקים האחרונים שלו באנגליה (שבעה שערים ושני בישולים) – רקורד השווה למעורבות שלו בשערים ב-33 המשחקים שלפניכן.



באנגליה כבר לא מתרגשים מניצחונות קלים במוקדמות (BEN STANSALL/AFP/Getty Images)


קיין אמר לאחר המשחק: "במחצית הראשונה לא היינו טובים, דיברנו במחצית שאנחנו חייבים לכבוש שער מוקדם וזה מה שעשינו. ביום שלישי יהיה קשה יותר, אבל אנחנו מרגישים טוב ורוצים לנצח. הפנדלים? אני מתאמן על זה הרבה. אני תמיד הולך עם התחושה שלי".


על שחקני ההתקפה: "זה נהדר שסטרלינג משתפר גם בנבחרת, הוא שחקן מדהים, הצלחתי להחזיר לו בבישול, כולנו שווים. יש לנו שחקנים מאוד מהירים ובלתי צפויים לכן אנחנו זוכים בפנדלים".


סאות'גייט אמר: "אני מרוצה באופן כללי. אני חושב שהשתפרנו ככל שהמשחק התקדם והיו דקות שההתקפה שלנו הייתה מרגשת. לא היינו צריכים להסתבך. נראינו מסוכנים. לעתים היינו רכים מדיי והם גרמו לנו לבעיות. אני לא חושב שהייתה שאננות במשחק שלנו".



מעבר ליכולת ההתקפית המשובחת, אנגליה המשיכה להיות במה לשחקנים צעירים. הפעם היה זה תורו של מייסון מאונט, קשרה ההתקפי של צ'לסי, לרשום הופעת בכורה במדי הנבחרת הבוגרת. מדובר בשחקן השמיני שבגיל 20 או אפילו צעיר מכך ורשם את הופעת הבכורה תחת המאמן גארת' סאות'גייט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי