פודה: "כל הנבחרות בבית נמצאות תחת לחץ, הטבלה צמודה"

פרנקו פודה
פרנקו פודה | AFP

מאמן נבחרת אוסטריה לקראת המשחק המכריע בפולין: "אנחנו לחלוטין במירוץ בלי קשר לאיך ייגמר המשחק. הפולנים רוצים להתאושש מההפסד". האוסטרים לא ניצחו את היריבה מאז 1994 ומעולם לא במשחק רשמי

(גודל טקסט)

במקביל למשחק הקשה של ישראל נגד סלובניה, בבית ז' ייערך מחר (שני 21:35, שידור ישיר בספורט1) עוד מפגש מרתק שככל הנראה יהיה קריטי לזהות המעפילות ליורו: פולין תפגוש את אוסטריה לקרב בין המקום הראשון לשני שיכול לשנות את תמונת המצב בבית.

עד למשחק ביום שישי נבחרת פולין הייתה מוליכת הבית הגאה, זו שניצחה בכל משחקיה מבלי לספוג. עד שנכנעה 2:0 לסלובניה. בנבחרת יודעים שהפסד נוסף, נגד אוסטריה השנייה בטבלה, עלול לגרום לבעיות. הנבחרת של פרנקו פודה מגיעה לאחר ניצחון קליל 0:6 על לטביה, והיא רוצה לגמול לפולין על ניצחון החוץ במחזור הפתיחה. אין ספק שהמשחק הנוכחי מסתמן כקרב בין שני החלוצים – רוברט לבנדובסקי מצד אחד ומרקו ארנאוטוביץ' מצד שני, כשהאחרון כבש צמד במהלך הניצחון ביום חמישי והבקיע בסה"כ שישה שערים בארבעת משחקיו האחרונים בנבחרת והוא אף מחורר רשתות בליגה הסינית במדי שנחאי דונגיה.

המאמן האוסטרי פרנקו פודה אמר לקראת המשחק: "אנחנו רוצים לקחת יוזמה במשחק הזה מהדקה הראשונה. כל נקודה חשובה בבית הזה, כמו שרואים בטבלה, ואנחנו רוצים לעשות כמה שיותר כדי לקחת נקודות בכל משחק".

שחקני נבחרת אוסטריה חוגגים. יש להם עוד הרבה עבודה עד היורו (BARBARA GINDL/AFP/Getty Images)
שחקני נבחרת אוסטריה חוגגים. יש להם עוד הרבה עבודה עד היורו (BARBARA GINDL/AFP/Getty Images)

"הפולנים רוצים להתאושש מההפסד, אנחנו יודעים את זה", הוסיף פודה, "אבל כל הנבחרות בבית נמצאות תחת לחץ כי הכל כל כך צמוד". אוסטריה מגיעה עם שלושה ניצחונות רצופים, ואחרי פולין תפגוש את המתחרות העיקריות שלה על הכרטיס – ישראל וסלובניה. המאמן אמר על כך: "שיפרנו את המצב שלנו מאז תחילת הקמפיין. אנחנו לחלוטין במירוץ, בלי קשר לאיך המשחק נגד פולין ייגמר".

פולין ואוסטריה נפגשו שמונה פעמים בעבר, כאשר חמישה מפגשים נגמרו בניצחון הפולנים ורק שניים בניצחון האוסטרים – האחרון אי שם במשחק ידידות במאי 1994.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי