קק: "אין מה להתפלסף, היינו חלשים". מקדוניה חזרה לתמונה

מתיאז' קק
מתיאז' קק | CRISTINA QUICLER/AFP/Getty Images

מאמן נבחרת סלובניה היה מאוכזב לאחר ההפסד, שסיבך את המצב בבית ז': "ב-20 הדקות הראשונות הצלחנו לאיים, אבל לא ניצלנו את זה". מאמן פולין בז'נצ'ק יודע: "המקדונים יבואו להילחם על המקום השני, וזה טוב לנו"

(גודל טקסט)

המצב בבית ז' במוקדמות יורו 2020 רק הסתבך אתמול (חמישי), כי מלבד הניצחונות של אוסטריה על ישראל ושל פולין על לטביה מקדוניה הצפונית הפתיעה את סלובניה ועקפה אותה בדרך למקום השלישי.

סלובניה, שלראשונה מאז 2013 היתה ברצף של שלושה ניצחונות רצופים – כולל על פולין וישראל החזקות ממנה – קיוותה להמשיך בקצב הזה ולשמור על המקום השני בבית, אבל נכנעה וכעת תצטרך להוציא שלוש נקודות מאוסטריה שתגיע להתארח ביום ראשון כדי לחזור למאבק. במקביל, אגב, המקדונים יתארחו בפולין, מה שצפוי לעזור לחבורה של מתיאז' קק.

קק אמר לאחר ההפסד: "היינו חלשים מדי להוציא נקודות. ב-20 הדקות הראשונות עוד הצלחנו לאיים קצת על השער שלהם, אבל לא ניצלנו את זה. חייבים להמשיך הלאה למשחק הבא. אין כאן על מה להתפסלף, בעוד שלושה ימים יש לנו אתגר חדש".

עצירת הרצף: "מאוכזב, אבל אין מה לעשות. ידענו שזה לא יימשך לנצח. יש לנו משחק נגד נבחרת שהיא לדעתי הטובה ביותר בבית ועל זה אני חושב".

בז'נצ'ק.
בז'נצ'ק. "נכנסנו למשחק בצורה טובה" (MIGUEL RIOPA/AFP/Getty Images)

מאמן מקדוניה הצפונית איגור אנגלובסקי חגג: "אני יכול רק לברך את החבר'ה שלי. תודה גם לקהל שעודד אותנו. היו לנו הרבה בעיות בגלל שחקנים פצועים, אבל כל מי ששיחק היום נתן את המקסימום. בעוד שלושה ימים יש לנו את פולין, שהם פייבוריטיים, אבל אנחנו נתמודד".

בפולין, בינתיים, מרוצים מהחזרה למסלול הניצחונות. ההפסד לסלובניה והתיקו נגד אוסטריה באו במפתיע, ולטביה היתה בדיוק היריבה שהנבחרת של יז'י בז'נצ'ק היתה צריכה. "נכנסנו למשחק בצורה טובה, וזה הכי חושב", אמר המאמן הפולני, "איבדנו את הפוקוס ואת האגרסיביות שלנו בדקה ה-30, אבל הצלחנו לשמור על היתרון שלנו במרכז המגרש. אני מרוצה משלוש הנקודות שהבאנו. עכשיו מנוחה וקדימה למשחק הבא".

"הבנו שאחרי הניצחון על סלובניה, המקדונים חזק בתמונה", הוסיף בז'נצ'ק, "הם יבואו להילחם על המקום השני. זה טוב לנו כי זה מוסיף מוטיבציה, מתח ואנחנו נתכונן טוב יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי