אדידס חשפה את הכדור הרשמי של יורו 2020

הכדור של יורו 2020
הכדור של יורו 2020 | יח"צ

אליפות אירופה שתתפרש על מדינות שונות בקיץ הקרוב הולכת ומתקרבת בצעדי ענק ונותנת החסות השיקה את כדור המשחק שזכה לשם המיוחד Uniforia

(גודל טקסט)

אנחנו בטוחים שכולכם כבר רשמתם ביומנים את ה-12 ביוני, אז יפתחו באופן רשמי משחקי יורו 2020 וידאגו לנו לחודש שלם של כדורגל משובח, ככה שאל תקבעו תוכניות! ועד שנגיע לקיץ, בינתיים רשת 'אדידס' חושפת את הכדור הרשמי של משחקי היורו – ‘Uniforia'.

השם מורכב מן המילים Unity ו-Euphoria והוא מייצג את האחדות והאופוריה שהכדורגל מביא איתו. העיצוב של Uniforia שואב השראה מהחידושים בפורמט הטורנירים, שלראשונה אי פעם, נראה אותם יוצאים לפועל ברחבי 12 מדינות אירופאיות שונות.

עיצוב הכדור מבטא רעיונות של חציית גשרים, מיזוג גבולות והחיבור בין האוהדים לשחקנים, באמצעות חיבור בין אמנות וכדורגל. כל האלמנטים הללו היוו את נקודת המוצא לתהליך העיצוב של הכדור שהחל בשנת 2018. אנחנו בעיקר כבר מחכים לראות את השמות הכי גדולים באירופה קורעים איתו רשתות.

העיצוב של יוניפוריה כולל קווים מודגשים שחורים ומעוצבים במברשת הנמתחים על פני הכדור, ומסמלים את טשטוש וחציית הגבולות המשקפים את המתכונת החדשה של התחרות. המשיכות הרחבות מוזרקות עם הבזקי צבעים בהירים וארוכים לאורך כל הדרך, כחגיגה למגוון התרבויות הבאות לידי ביטוי בטורניר. ואם יתחשק לכם מזכרת לנצח ציורו 2020, חשוב לדעת שהכדור יימכר בארץ בטווח מחירים של – 99.90 -599.90 ₪ בחנויות אדידס.


כבר לא יכולים לחכות לבעיטת הפתיחה של היורו (יח"צ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי